Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 takt benzine tanken


cab1303

Aanbevolen berichten

Juffrouw, hoe wil je nu een deftig en to-the-point antwoord krijgen, als je nog niet eens schrijft met welke vespa je rijdt, wie je bent, en waar je woont, hoe groot je schoenen zijn ( we hebben hier ene met een 49)

Met andere woorden, we zijn lieve gasten die graag helpen maar willen er wel iets voor terug. Dus vul je profiel eens naar behoren in en dan had je misschien de oplossing al gelezen.

Misschien is dit al iets : http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=88824

Link naar reactie

2% tweetaktolie van goede kwaliteit zal volstaan zeker... Groetjes, nero.

ps: wat betreft dat profiel inbrengen, ik zou kunnen zeggen: moeten jullie ook eerst alles weten van een persoon voor dat je er mee de koffer in duikt, voor mij is de voornaam al voldoende, toch de eerste maal(in mijn dromen).

Link naar reactie
Juffrouw, hoe wil je nu een deftig en to-the-point antwoord krijgen, als je nog niet eens schrijft met welke vespa je rijdt, wie je bent, en waar je woont, hoe groot je schoenen zijn ( we hebben hier ene met een 49)

Met andere woorden, we zijn lieve gasten die graag helpen maar willen er wel iets voor terug. Dus vul je profiel eens naar behoren in en dan had je misschien de oplossing al gelezen.

Misschien is dit al iets : http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=88824

"Juffrouw"?!? In Mechelen is 'Eddy' nochtans een mannen naam weet ni bij ulle?

Beste Eddy om het simpel te zeggen 200 ml op 10 liter naft

zelf gebruik ik 'Castrol TTS & 98 naft

Groetjes

Link naar reactie

Eddie, je ziet eens je profiel ingevuld ben je Ă©Ă©n van de onzen. Vanaf nu staat vragen vrij, antwoorden krijg je nu to the point ( of toch zo ongeveer)

Weet dat humor hier heel belangrijk is,en als je eens zoekt op juffrouw... kom je er wel uit.

Welkom bij de club en kom volgende week woensdag eens af naar Gent en maak kennis met de meest spraakmakende watervallen op dit forum getooid in halloweenvermomming.

Link naar reactie

Kheb ook eens navraag gedaan omtrent het aparte mengelsysteem bij de nieuwere px'en. Van een ervaren gepensioneerd garagist, die vroeger veel aan vespakes gewerkt heeft, heb ik de tip gekregen om de 5 naftbakken toch olie bij te voegen alvorens te tanken. Na een 2000 km marcheert dat mechanisme niet meer zo fameus. Hij zegt teveel is niet goed maar beter te nat dan te droog!

Link naar reactie

antwoord voor,, FOORAAPJE,, de px is van 1984 en heeft geen oliemengelaar.

Aan al de anderen bedankt voor de uitnodiging. Ik ben hem nog volledig aan het opmaken en van zodra hij klaar is kom ik zeker eens naar Gent ( dus tot binnenkort dames )

Is de club uit Ninove niet interessant ?

Ninove ligt op 8 km van Gooik

Link naar reactie
Kheb ook eens navraag gedaan omtrent het aparte mengelsysteem bij de nieuwere px'en. Van een ervaren gepensioneerd garagist, die vroeger veel aan vespakes gewerkt heeft, heb ik de tip gekregen om de 5 naftbakken toch olie bij te voegen alvorens te tanken. Na een 2000 km marcheert dat mechanisme niet meer zo fameus. Hij zegt teveel is niet goed maar beter te nat dan te droog!

Jufrouw, die garagist maakt jou blaasjes wijs. De oliepomp is na enkele maanden nog niet versleten.

Als ge toch twijfelt schakel de pomp uit en doe olie in bij elke tankbeurt.

René

Link naar reactie

22-10-2007 18:45:00mgent | Lid | Offline

Re: 2 takt benzine tankenJuffrouw, hoe wil je nu een deftig en to-the-point antwoord krijgen, als je nog niet eens schrijft met welke vespa je rijdt, wie je bent, en waar je woont, hoe groot je schoenen zijn ( we hebben hier ene met een 49)

@ MGent: 49 da zijn kindervoetjes, ik vul mijn voetplank met nen 52

En dan is er nog bitter weinig plaats voor den bijrijder... :-)

Ps: wie is da met die 49?

G.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...