Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pinkers px200gs 1985


voeze

Aanbevolen berichten

hallo men pinkers doen het al meeer dan een jaar nie meer en moet telkens mene arm gebruiken om af te slagen zon stoem zicht zele dus ik wil dat zelf maken heeft er iemand ervaring mee anders rijen ze me plat een van de dagen

heb de pinkerdoos al eens vervangen en al de draden zijn nog in perfekte staat

het is ne vespa met groot daschbord met toerenteller die trouwens ook nie werkt en nen naftmeter die ook nie werkt maar deze 2 werken soms een paar seconden maar de pinkers nie alvast bedankt voor mezcien nuttige tips mvg jos de klos mene vespa die goe rijd maar nie pinkt vespa px200 gs 1985

Link naar reactie

batterij is vervangen en start en rijd goe sorry snap het nie met billeke en lipke aan de contactpunten want denk dat electronisch is want zonder batterij geen vonk bedankt voor de antwoorden graag wat meer uitleg over billeke en lippeke mvg jos

Link naar reactie
kijk de contactpunten eens na (toppeke aan de billen en koperen plaatje in het gat waar je het toppeke van de bil insteekt)

De Josse heeft toch een heel goei poging gedaan om een deftig antwoord te geven vind ik. hahaha... :-)

Het zoontje van mijn vriendin is 7 jaar en dieje schrijft net als de Voeze. ;-)Trouwens wel leuk da we hier eindelijk eens iemand mogen aanspreken met Voeze.

Hey Voeze, al eens gekeken of de lampkes zelf het nog doen?!

Link naar reactie
shit man leesteekkens waar staat dat zijn al blij dak die letters kan vinden en ja ik hou van lange zinnen en van ullie weur kik nie slimmer greets jos

Josse heeft u al gezegd om die contacten na te kijken en ik uw pinkerdoos (want er bestaan verschillende modellen). Als dat u ni slimmer maakt dan ben je dat ook misschien niet. Misschien schrijven wij ook te duidelijk. Breng hem dan naar een winkel en betaal u blauw aan werkuren i.p.v. hier wa van uw kloten te maken tegen mensen die u willen helpen...

Link naar reactie

Shit man nu is de voeze weg en da s allemaal jullie fout gewoon omdat hij geen leestekens gebruikt zitten julie direct op zijn kap en da s hier altijd hetzelfde op da forum topics over mis en misters verkiezingen voor strandjanetten da s wel goe ja maar als de voeze is komt dan jagen jullie hem direct weg shame on you all.

Link naar reactie
olla vriendelijk blijven he dan ben kik ook

ik ben dik 40 jaar en ken niks van pc

zal der maar bij laten zeg mvg

Da ge dik zijt en 40 en niks van pc's kent kan ons ni schelen. Wel da ge nie de minste dankbaarheid toont na dat je toch een paar helpende antwoorden hebt gekregen. Niets zo doeltreffend als ondankbaarheid om mensen op hun paard te zetten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...