Ga naar inhoud
Vespaforum.be

miss en mister vespaforum.....


PX van de sluze

Aanbevolen berichten

gaan we dan ook een leeftijscategorie maken want me die oudere mannen op dit forum.

:-)

Rijpe mannen hebben niet alleen de looks, maar bovenal de ervaring. Geduld geduld jonkies, jullie tijd komt nog wel ;0)

Rijpe mannen zijn dan wellicht rond de 30. Zij hebben inderdaad de looks en de ervaring, want daarna gaat het snel bergaf... :)

Link naar reactie
Rijpe mannen zijn dan wellicht rond de 30. Zij hebben inderdaad de looks en de ervaring, want daarna gaat het snel bergaf... :)

Dan ben je nog geen rijpe man, dat denk je dan maar. Ik denk dat da begint rond de 40 maar dan denk je weer dat je nog jong bent... .;-)

Over de leeftijd van het rot worden spreek ik me niet uit.

Mike.

Link naar reactie

ben blij dat ik dan al een rijpe bent lol.(blij en niet blij lol)

TRouwens durft er hier nu niemand een foto van zichzelf plaatsen?

Hoe kan de stemming dan gebeuren?

Of we moeten allen naar schelmkes gaan en daar de verkiezing houden.

Ambianse verzekerd!

Of we doen het gewoon simpel nl: een rit organiseren bv. vespaforumrit,gelijk waar en daarna de verkiezing miss en mister vespa forum,wie gaat akkoord?

Vgr nico

Link naar reactie

allez, als heks maak ik dan nog kans om miss vespa te worden hahahaa

Of als duivelinneke rrrrrr..

Neenee.. ik doe ni mee.. heb al ne wedstrijd gewonnen hier, laat het nu over aan de anderen ;-) (of der moe ne vespa te winnen zijn e!!)

Kwil wel gerust ne mister en een miss helpen kiezen ze

Link naar reactie

Eigenlijk foorteefje ... zouden wij ons graag bezig houden met de vleeskeuring ... ik denk al aan sixpack buikspieren, sexy kontjes, jaja ... Enneh Erix, ik had het absoluut niet over jou zulle in mijn vorige bijdrage bedoel ik he, god god heb het net erger gemaakt ... ik stop gewoon ... man man

Voor de Mister stem ik op ... uhmmm ... SPEEDRACER!!!

Link naar reactie

Zouden we dat niet beter doen op een ander moment .. Pakt een beke weg van de rit niet? En de halloween rit op zichzelf is al de moeite ... En liefst overdag, kan ik ze allemaal eens goed bekijken ..

Zou me toch ook al kandidaat durven stellen, alle excuus voor op te kleden is goed! Ha! Suggesties zijn steeds welkom, haha

Link naar reactie
Zouden we dat niet beter doen op een ander moment .. Pakt een beke weg van de rit niet? En de halloween rit op zichzelf is al de moeite ... En liefst overdag, kan ik ze allemaal eens goed bekijken ..

Zou me toch ook al kandidaat durven stellen, alle excuus voor op te kleden is goed! Ha! Suggesties zijn steeds welkom, haha

ja alice da hebben we gezien da je u heel mooi kan kleden.

denk da ik niet alleen was maar ik vond het zeker de moeite hoor toen we kathy haar prijs zijn gaan afhalen in antwerpen.

Link naar reactie
ik stem voor de madam met de grootste tieten (als ze niet gelijk de meeste Missen strontarrogant en aarsdom zijn tenminste) met misters heb ik geen affairen...

Volledig mee akkoord,toch iemand met gezond verstand.

ni veel maar wel gezond. Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...