Ga naar inhoud
Vespaforum.be

miss en mister vespaforum.....


PX van de sluze

Aanbevolen berichten

Als Erix da karo rokske aandoet nomineer ik hem als Miss Vespaforum!!!! hahaha

Nu nog ne mister e.. pfff..

Ik wil een echte vleeskeuring!!!!!!!!!!! Allemaal in borat-string op de vespa!!! :-ppp

Om u te plezieren wil ik da rokske wel aandoen zenne. En je kan mij dan ineens voor miss en mister kiezen hé, veel simpeler. LOL

Link naar reactie
Als Erix da karo rokske aandoet nomineer ik hem als Miss Vespaforum!!!! hahaha

Nu nog ne mister e.. pfff..

Ik wil een echte vleeskeuring!!!!!!!!!!! Allemaal in borat-string op de vespa!!! :-ppp

Om u te plezieren wil ik da rokske wel aandoen zenne. En je kan mij dan ineens voor miss en mister kiezen hé, veel simpeler. LOL

K Erix, doen doen doen. Foorteefje zal u oftewel eeuwig dankbaar zijn, oftewel wordt ze direct afgevoerd door de schok...

En dan zal je inderdaad als miss en mister verkozen worden...maar dan wel miss- mister-px-janet

Link naar reactie

Allezz.. jaaa...

Ik reageer !!! :-) (welliswaar zonder de invloeden van champagne of batterijkes!!)

Erix, post eerst eens ne foto van u met da rokske aan.. kwestie van tezien of alleen uw vrouwelijke kant tezien is of dat ge toch nog een mannelijk kantje over hebt :-)) Pas dan kan ik beslissen of ge miss en mister kunt zijn of enkel miss :-)

Dus: de mannen kunnen nog altijd hunnen borat-string aandoen en de foto daarvan hier posten!!!

Blueke, ik ben eigelijk een robotje op batterijkes e!! Ma sssssttt.. niemand mocht da eigelijk weten ;-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

@ Krikke

Ik ben een paar keer naar Azië geweest voor 2 maanden en langer en dan ben je blij dat je zoiets kan dragen want een broek (ook al is ze kort) is daar echt wel te hot aan de benen...

Link naar reactie
@ Krikke

Ik ben een paar keer naar Azië geweest voor 2 maanden en langer en dan ben je blij dat je zoiets kan dragen want een broek (ook al is ze kort) is daar echt wel te hot aan de benen...

Hot aan de b...en??? hahaha

Allez, t is goe, zo nen dinges mag ook :-) Maar zonder broek onder e!!! Wil ni da ge ga beginne zweten hihi

Link naar reactie

Ok, heb heel lang niks gezegd, maar nu moet het gewoon! ERIX ... EEN SARONG!!! SEXY en dat weten we nu allemaal pas! de volgende keer dat je naar de vcg komt, moet je dat gewoon aan hebben, winter of geen winter! Gun ons vrouwen ook 'es iet .. ipv dat wij ons in galakledij (mhm) steeds moeten kleden, om jullie mannen ook iet te geven

Link naar reactie
Ok, heb heel lang niks gezegd, maar nu moet het gewoon! ERIX ... EEN SARONG!!! SEXY en dat weten we nu allemaal pas! de volgende keer dat je naar de vcg komt, moet je dat gewoon aan hebben, winter of geen winter! Gun ons vrouwen ook 'es iet .. ipv dat wij ons in galakledij (mhm) steeds moeten kleden, om jullie mannen ook iet te geven

Ik moet eens leren van mijn bek te houden want dat gaat hier nog uit de hand lopen met die Sarong.

Nu kan ik al bijna niet meer dan ingaan op al die vragen van de vrouwkes hé. ;-)

Link naar reactie

@Erix: laat Alice en mij zeker iets weten als ge naar Gent komt e!! Wil da ni missen als gij in Sarong komt!!! hihihi

Alle andere vrouwen trouwens ook van harte welkom in Gent hé!!!

Kzie het al helemaal voor mij :-))))

Link naar reactie
erix en alice in sarong , de ene een hara krishna en de ander een gothic

is dat dan jing en jang of oranje/zwart

het is eens wat anders dan oranje/blauw dezer dagen

Hé Bartje (a.k.a. Schelmke), laat Alice hier tussenuit hé!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...