Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 28/09/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Den Boogaloo!


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

Het was er te koud, het bier was te warm en je mocht er ni smoren. Er was wel genoeg plaats voor de jassen op te hangen. De muziek trok ook al op niks, en da serveuzeke was ook al ni om aan te zien De prijzen waren ook al veel te hoog, maar nootjes in overvloed...

even serieus: ik heb er echt van genoten , en zeker voor herhaling vatbaar. Er was wel meer volk dan ik had verwacht :)

Maar misschien geen 2 keer achter elkaar naar dezelfde kroeg?

Link naar reactie
Héél goe cafeeke, met goei muziek. Was veel volk. Voor herhaling vatbaar denk ik.

Grtz..Mike.

Ik sluit mij eerder bij bovenstaande beschrijving aan.

No nonsens café, goeie muziek, gemoedelijke sfeer, veel volk van allerlei pluimage, veel smoor, lekker warm, en ne nest Vespa's voor de deur. Wa moet ne mens nu nog meer hebben?! ;-)

Link naar reactie

Natuurlijk is dat daar goed! Ik weet wel waar ik naartoe moet hoor. ;-)

Wat ik eigenlijk jammer vond was dat de Antwerpse Vespa Vrienden president (als die al bestaat) niet aanwezig was. :-(

Al een geluk dat uw gastheer van dienst er was om de zaken in goede banen te leiden.

Link naar reactie
Wat ik eigenlijk jammer vond was dat de Antwerpse Vespa Vrienden president (als die al bestaat) niet aanwezig was. :-(

Al een geluk dat uw gastheer van dienst er was om de zaken in goede banen te leiden.

Geen club, geen president... ...en euh...na den 11ven leed gij just niks meer in goede banen.

Mike.

Link naar reactie
na den 11ven leed gij just niks meer in goede banen.

Mike.

Tiens dan heb ik iets gemist want ik ben daar toch als laatste vertrokken in den boogaloo. Ik was ni zat want ik had geen kater den dag nadien. Gij wel hé ketke van al die enamekes te zuipen, al een geluk dat u madam reed of het was een schoon zicht geweest. Maar het was plezant en dat telt hé. ;-)

En dat van die president was maar omte lachen en om uit de tent te lokken hé. LOL :-)

Link naar reactie
Tiens dan heb ik iets gemist want ik ben daar toch als laatste vertrokken in den boogaloo. Ik was ni zat want ik had geen kater den dag nadien. Gij wel hé ketke van al die enamekes te zuipen, al een geluk dat u madam reed of het was een schoon zicht geweest. Maar het was plezant en dat telt hé. ;-)

En dat van die president was maar omte lachen en om uit de tent te lokken hé. LOL :-)

Euh, ik heb gereden (bloos) want mijn madam was er nog erger aan toe dan ik...

Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...