Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 28/09/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Den Boogaloo!


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

Op vraag van verschillende vespisten verplaatsen we de wekelijkse "gezellige avond" in het "After-Beiaard Tijdperk" (© Ar) naar vrijdagavond. Uiteraard is er dan op elke 3de vrijdag van de maand geen samenkomst in het kader van de Antwerpse Vespa Vrienden voorzien omdat we dan allemaal afspraak hebben op de maandelijkse Kroegavond van de VCA.

Dus is onze eerste avond op 28/9/2007.

De eerste locatie van de dag is "by popular demand" den Boogaloo op het zuid!

Nadere info volgt nog!

In navolging van het succes van de beiaard avonden verwachten we opnieuw veel volk mét Vespa, én, zeker als het regent, alle gelauwerde Watjes!

Erix is de gastheer van dienst! Het schijnt dat hij de serveuzen kent! Hahaha!

Tot dan, en men zegge het voort!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
oh ja, ik zou het nog bijna vergeten, ik doe uiteraard ook men best om er weer bij te zijn.

Enen drinken op den Erix zen kosten zie ik altijd zitten. ;-)

Heb ik ergens laten vallen dat ik er ene ga geven ofzo???? Dit is dan toch nieuws voor mij...

Link naar reactie

Elke vrijdag is zeer moeilijk voor mij want de meeste openingsrecepties van expo's zijn op vrijdag en vermits ik daar aanwezif moet zijn. Misschien dan toch maar naar de scootervrienden gaan in de plaats. LOL

Link naar reactie
Misschien best dat ik ook naar dit café kom om me voor te stellen zodat een aantal heren misschien wat minder heftig gaan reageren in de toekomst. Ik zal eens diep e,n lief in jullie oogjes kijken. Ik zal er iets vroeger zijn en heb bij deze al een e-mail gestuurd naar EriX vermits hij de gastheer is.

Tot in de Boogaloo beste Scootervrienden!

Met welgemeende groet

Uw Scootervriendin X

ge hoeft niet in onze ogen te kijken een goed gevulde en diepe decolté met nen oegie ertussen maakt alles goed ;-)

Link naar reactie
ge hoeft niet in onze ogen te kijken een goed gevulde en diepe decolté met nen oegie ertussen maakt alles goed ;-)

Gelijk dat fietsenrek in da laatste cafe van zondag (grijns)

jezuswawasda !

da was bangelijk!!!

ik bestelde bekanst ne milkshake in pleuts van nen oegie begot !

zijn er daar geen foto's van ?

LOL vespista! :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...