Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaclub Gent op Wieze 08-09 september


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Schelmke, u kan dit initiatief zeker terug vinden bij de VCA: enkele voorbeelden:

1) reeds sinds 2003 staat vespaclub Antwerpen op de scooter custom show in Antwerpen

2) sinds 2004 staat vespaclub Antwerpen op de internationale motorbeurs Belgian bike weekend

3) reeds 2 jaar wordt elke keer dat de vetfrakken in Ranst hun old timer beurs hebben afgesproken om daar heen te gaan.

vorige maand hebben we een oproep gedaan naar alle leden dat wanneer ze zelf ideeen hebben, dat ze deze kunnen komen voorstellen om later verder uit te werken en dit als clubactiviteit op de kalender te zetten. Over Wieze heb ik toen niets gehoord, hoewel een initiatief als dat perfect door u op de kalender zou kunnen komen.

Link naar reactie
...dat ze deze kunnen komen voorstellen om later verder uit te werken en dit als clubactiviteit op de kalender te zetten.

Geertje, ik blijf dit geen discussie vinden voor op dit forum. Ik verwacht echter wel dat je correct citeert uit jullie mail. Er stond: "We verwachten wel concrete en uitgewerkte ideeën."

Ik denk dat een polemiek hierover in dit topic door Jurgen of VespaclubGent ook niet geappreciëerd wordt. Dus, ik onthou mij verder van elk commentaar. En, Schelmke had het, vermoed ik, over die kortingkaarten.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...