Ga naar inhoud
Vespaforum.be

T-shirt print strijken


Thomassker

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om zelf een t-shirt print te maken en deze op een shirt te zetten. Naar ik heb vernomen is de print erop "strijken" de gemakkelijkste methode. Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met het strijken van letters op ee t-shirt? Want met deze methode hangen de letters aaneen als een strook, en ze van elkaar knippen en apart strijken lijkt me erg onnauwkeurig. Iemand reeds gedaan?

alvast bedankt,

Thomas

Link naar reactie

KNUT

SEL

HOEK

Toch altijd leuk :S

apart strijken is inderdaad zeer moeilijk, maar je kan wel kiezen tussen doorschijnend en wit papier. maar een je zal altijd wel een soort vlak krijgen...

Kunnen we op de volgende bijeenkomst samenkomen met onze knutselspullen?

Misschien is dit de fox zijn surprise op ma 17/9/07

Link naar reactie
Ik ben van plan om zelf een t-shirt print te maken en deze op een shirt te zetten. Naar ik heb vernomen is de print erop "strijken" de gemakkelijkste methode. Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met het strijken van letters op ee t-shirt? Want met deze methode hangen de letters aaneen als een strook, en ze van elkaar knippen en apart strijken lijkt me erg onnauwkeurig. Iemand reeds gedaan?

alvast bedankt,

Thomas

Hangt er allemaal een beetje vanaf hoe groot en welke letters je wil strijken.

Link naar reactie

strijken van een print op t-shirt is goed te doen, gemakkelijk en snel, MAAR: na een aantal keren wassen (jawel op juiste temperatuur en bij gekleurde was)zal er niet veel meer te zien zijn van je print. Ik heb dat al diverse keren gedaan en zelfs met de hand en koud wassen blijkt achteraf toch dat de print vervaagd. Op den duur heb je zo'n fletse print met pastelkleuren i.p.v. duidelijke felle kleuren. Het beste is nog steeds om een zeefdruk te doen, duurder maar duurzamer. Je kan uiteraard om de zoveel keer een nieuwe print strijken (op een nieuwe t-shirt wel te verstaan). Voila dat zijn mijn bevindingen met prints om te strijken.

En het lijkt me inderdaad beter om 1 strook te strijken i.p.v. alles apart, zo heb je zeker een rechte tekst en geen holderdebolder (=glooiend effect) tekst op je t-shirt

Succes

Link naar reactie

hoe zit dat hier eigenlijk met forum t-shirts? elke keer ik naar een rit ga, kom ik mensen tegen die blijkbaar ook op dit forum zitten. zo weet je ook in real-life wie je moet mijden :P

groeten Ć©,

pieter ;)

Link naar reactie

typhon, ge hebt ondertussen wel wat geinteresseerden, maak er ne workshop van achteraf ;-)

probeer eens te horen wat het kost via een online shirtshop of bij ne professionele drukker...

ik neem aan dat ge wel een tijdje wilt doen met u tshirtje?

den 1e keer blinkt het te hard, en na 2x wassen kan het al loskomen..

en vooral dus bij de printersettings 'mirror' of horizontaal spiegelen selecteren, ik heb de 1e keer juist men beste blanco thirt kunnen weggooien omdat ik een logo met tekst in spiegelbeeld er op had staan.

Link naar reactie

oei beste jurgen...ondertussen al verscheidene t-shirts ontworpen voor het gala gebeuren ivm. de fotowedstrijd...

hopelijk ga ik je hiermee niet in het harnas jagen...

indien wel mail me dan aub.

omdat het om een persoonlijk initiatief zonder financiƩle bedoelingen gaat heb ik u toestemming niet gevraagd nog u ingelicht.

als dit fout was excuses dan

u dienaar

schelmke

Link naar reactie
Ves ?

Pa ?

Fo ?

rum ?

ik vraag me af wat je probleem is, als ik me goed herinner heb jij hier ook eens iets over rugby gepost. No offence dat je dat van die rugby hebt gepost, maar stop met whinen en wees verdraagzaam als mensen iets posten dat niet met vespa te maken heeft -overigens de categorie chit chat... Zoals speedracer het al zei: als je vindt dat't hier niet past, lees het dan niet.

@topic: het lijkt me alleszins het makkelijkst en goedkoopst om het via tshirt en strijkmachien te doen, maar of de kwaliteit even goed is betwijfel ik toch een beetje

Link naar reactie
Ik ben van plan om zelf een t-shirt print te maken en deze op een shirt te zetten. Naar ik heb vernomen is de print erop "strijken" de gemakkelijkste methode. Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met het strijken van letters op ee t-shirt? Want met deze methode hangen de letters aaneen als een strook, en ze van elkaar knippen en apart strijken lijkt me erg onnauwkeurig. Iemand reeds gedaan?

alvast bedankt,

Thomas

Pas toch maar op met opstrijkdrukwerk. Zoals anderen al aanhaalden, komen opstrijkers heel gemakkelijk los. Dat opstrijken op zich is trouwens ook niet altijd even gemakkelijk.

Je kan ook altijd eens gaan informeren bij een doe-het-zelver (bv. gamma). Die bieden soms ook een service aan om T-shirts te bedrukken. Gewoonlijk daalt de prijs per stuk naarmate je er meer laat bedrukken, dus als je maar 1 stuk wilt laten bedrukken zal dat nogal duur uitvallen.

In mijn dorp is er een winkel die "gamma publicity" heet en waar je T-shirts kunt laten bedrukken. Heel goede kwaliteit. Ik veronderstel dat er in Belgiƫ wel meerdere vestigingen van zijn, dus als je de gouden gids of google raadpleegt, vind je daar misschien de oplossing.

Link naar reactie
En belangrijker nog, spiegel verkeerd afdrukken anders moet je telkens voor een spiegel gaan staan om je tekst te kunnen lezen.

Hangt af van de merk en de transfer, sommigen moeten op normale manier afgeprint worden. Na 2 maal wassen, byebye transfer.

Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...