Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Acma 55


Robin

Aanbevolen berichten

Je vind ze in eht algemeen redelijk goed...

Heb mijne aan de kanten van de grens met Frankrijk gevonden (Charleroi)

Maar zoals velen zeggen je moet echt geduld ervoor hebben!

Ik ga toch een px 150cc eronder leggen...

Maar het origineel motorblokje ga ik ondertussen dan wel volledig reviseren enz...

Dan hoef ik me geen zorgen meer te maken en ik rij er ook dagelijks mee, als je naar Maastricht moet en daar parkeren, dat is me veel te duur + de files heb ik dan niet meer :P

Je kan die rutex gewoon in een autowinkel halen en is niet duur, het ziet er ook mooi afgewerkt uit dan!

Groetjes Robin

Link naar reactie

Robin,

Ik ben een heel nieuwsgierig persoon, mag ik weten wat je hem betaalde in aankoop en hoeveel hij ongeveer heeft gekost met restauratie in??? Vanmorgen is er op ebay een complete en originele 'dans son jus' met veel restauratiewerk weggegaan in Frankrijk voor 900 euro, was niet echt duur vond ik.

Grts,

Johan

Link naar reactie

Ik ga toch een px 150cc eronder leggen...

Laat ons het resultaat maar es weten..ik was da ook eerst van plan, kheb een beugel om een px moteur in me acma te steken maar naar het schijnt heb je dan nie veel plaats meer voor de carbu die dan onder de zijbil zit i.p.v in je klepje onderaan..stukken wegslijpen aan zo'n frame zie ik nie zo direkt zitten..ook je achterveer zou aangepast moeten worden...althans bij mijn acma toch waar het nog een aparte veer en demper is...

greetz

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

de liefde is snel over hé,...

maaaaar iedereen doet wat hij wil hé

Link naar reactie

ik moet hier wel iets bekenen ik heb daar dus ook al eens aan gedacht om alles uit mijn garage te verkopen om dus een harley te kopen .

ik kan daar dus in komen dat er zijn die dit doen ,tot hiertoe heb ik het altijd na een tijdje bedenken terug afgelast.

misschien is dit hier wel de stap die mij over de streep trekt .

de meesten weten wat er in mijn garage staat en zoals hier tegenwoordig op het forum de trend is ga ik er geen prijzen op plakken maar mag het bieden beginnen

lol

en grtz sidvespa

Link naar reactie

hallo, ik heb in een ver verleden een vespa v32 bouwjaar 1951 en een p200e 1979 met 2700 echte kilometers verkocht om een ducati SS te kopen, even later had ik er spijt van en heb ik mee terug een wespje gekocht... . jan

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...