Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn PK50S voor trouwfoto's


Cult

Aanbevolen berichten

heb 2 jaar geleden eens voor gehad dat aankwam aant museum van schone kunsten , daar stond een koppeltje trouwfoto's te nemen . Toen ze men vespa zagen zag ik de twijfel op hun gezicht of ze nu wel zouden vragen of niet , uiteindelijk hebben ze dit toch gedaan . Met plezier heb ik mijn vespa ter beschikking gesteld . Als ge ne mens maar kunt gelukkig maken he.

Link naar reactie

Verschillende van mijn scooters hebben in de loop der jaren met en zonder toestemming op menige trouw-, vakantie- en plechtige communiefoto's gestaan als die geparkeerd stonden op de zeedijk aan 't strand in Oostende...

Meermaals meegemaakt dat wij wat zitten te chillen of te frisbeëen op't strand, zit er plots zo'n 12-jarige hooligan op je scooter die je stuurslot kapot probeert te trekken. Of 4 kinderen tegelijk op één scooter... Maar eventjes vragen, nee hoor, 't staat op de openbare weg, dus 't is openbaar bezit!

En dan nog verontwaardigd als je vriendelijk vraagt eraf te blijven ook!

Link naar reactie
Verschillende van mijn scooters hebben in de loop der jaren met en zonder toestemming op menige trouw-, vakantie- en plechtige communiefoto's gestaan als die geparkeerd stonden op de zeedijk aan 't strand in Oostende...

Meermaals meegemaakt dat wij wat zitten te chillen of te frisbeëen op't strand, zit er plots zo'n 12-jarige hooligan op je scooter die je stuurslot kapot probeert te trekken. Of 4 kinderen tegelijk op één scooter... Maar eventjes vragen, nee hoor, 't staat op de openbare weg, dus 't is openbaar bezit!

En dan nog verontwaardigd als je vriendelijk vraagt eraf te blijven ook!

dat van die ene keer, met de dwerg Wislef en zijn shetlandpony, was er wel over!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...