Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Granturismo versus GTS


vicET4

Aanbevolen berichten

de verschillen tussen de GTS en GT zijn louter optisch, ander achterlicht,klein bijkomend lampje vooraan, andere bagagedrager de mechanische onderdelen zijn allemaal hetzelfde. De GT 125 is ondertussen niet meer leverbaar normaalgezien en is vervangen door de GTS125 de enige GT's die dus nog beschikbaar zijn, zijn er uit stock.

Ik zou zeggen, het is eender welke je neemt, ze rijden alletwee idem.

Link naar reactie
de verschillen tussen de GTS en GT zijn louter optisch, ander achterlicht,klein bijkomend lampje vooraan, andere bagagedrager de mechanische onderdelen zijn allemaal hetzelfde. De GT 125 is ondertussen niet meer leverbaar normaalgezien en is vervangen door de GTS125 de enige GT's die dus nog beschikbaar zijn, zijn er uit stock.

Ik zou zeggen, het is eender welke je neemt, ze rijden alletwee idem.

er is wel degelijk een verschil natuurlijk, de GT (zowel de 125 als de 200) is een 'simpele' viertaktmotor met carburateur, terwijl de GTS (zowel de 125 als de 250) een viertaktmotor is met injectie.

De GT200 heeft ongeveer 20pk (volgens de constructeur), waartegen de GTS250 22pk zou hebben. Het verschil van vermogen tussen de GT125 en de GTS 125 zal minder zijn dan die 2pk en dus quasi verwaarloosbaar, maar misschien heeft hij meer koppel, wat wel merkbaar zal zijn, hoewel ook dit miniem zal zijn.

Link naar reactie

ik heb mij laten vertellen dat het allemaal te maken zou hebben met de euronormen:

gt=euro2

gts=euro3 dus zou hij beter zijn voor het milieu

als ge gaat tanken en wat naft morst,dan vertrekt dat de rubber aan de tarmak blijft hangen en heel de tijd vol gas geeft tot de zwarte en witte rookpluimen elkaar afwisselen krijgt ge van GROEN! de euro4 norm

gr j

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...