Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Vespa Helm "europe"


Progetto 300

Aanbevolen berichten

Ge moet dus nu ne kleine Vespa kopen om je helm in op te bergen en als je een grote koopt kan je met je helm rondzeulen want er zit percies zelfs geen oogje aan om hem een beetje beveiligd aan de helmhaak te hangen. Italiaaanse logica ..

Link naar reactie
Ge moet dus nu ne kleine Vespa kopen om je helm in op te bergen en als je een grote koopt kan je met je helm rondzeulen want er zit percies zelfs geen oogje aan om hem een beetje beveiligd aan de helmhaak te hangen. Italiaaanse logica ..

Er zit een metalen haakje onder het zadel zitten zoals bij de LX.

Link naar reactie

Er zitten bij de GT/GTS twee plastic pinnen onder de voorkant van het zadel als 'helmhaken' (je kan er dus twee helmen aanhangen - doe ik ook soms met mijn oude Vespahelmen als de koffer vol zit en het maar voor "efkes" is in een niet-gore buurt) maar het lijkt me dat aan de nieuwe helm geen oogje zit om hem er aan te hangen. Ik zie toch niks blinken aan de kinband.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gezien de huidige politieke situatie in Belgiƫ begin ik me af te vragen of we een helm zouden moeten dragen met de Belgische driekleur of met de Vlaamse tweekleur?

Ja tweekleur want de Vlaamse leeuw was oorspronkelijk enkel in zwart met geel en niet met rode klauwen/tong, die zijn er pas gekomen nadat Belgiƫ er is gekomen. Historisch gezien is de Vlaamsche leeuw een vlag met zwarte klauwen/tong en heeft dit dus ook niets te maken met extreem rechts waar het dezer dagen wel aangelinkt wordt door velen... (bij deze een korte geschiedenisles).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...