Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dozy, The King of the Hill !!!


KristofLimited

Aanbevolen berichten

Dozy (Vulcans), The King of the Hill !!!

IMG_1567-1.jpg

2de plaats: Martijn T5 Scooterboy

gedeelde 3de plaats: Eric (Dirty Devils)& Christophe Van Schependom (Antwerpen)

Mooie rit, fantastisch weer! Zo'n 30 scooters aan de start , waarvan de helft de volledige canon ball heeft gereden.

2 scooters gecrashed: Joost succes met je splinternieuwe rally weer opnieuw mooi te maken...

en John F. hopelijk heb je m vandaag nog kunnen maken

Nog proficiat aan de winnaars, straffe gasten!

Was super! DJ's hebben weer s een goed feessie gebouwd!

Till the next one!

Link naar reactie

@Kristoflimited & Flying Fox: Ik heb een fantastisch weekend gehad. Weer een paar toffe gasten leren kennen.

De road-book zat heel goed in elkaar, een hele mooie rit !!! Bedankt voor al het harde werk !

@Dozy: een terechte winnaar, proficiat !

Link naar reactie

Bedankt Speedboys voor een geslaagd weekendje. Goed fuifke, mooie rondrit en goed weer! Een poer neuj toffe pei's liere kenne. Hopelijk volgend jaar opnieuw.

See you in Tholen...

Greetz..Mike.

Link naar reactie

Rit (race) was ronduit schitterend. Chapeau aan de organisatie. En wat een weer...Op vrijdag dachten we van ooh, racen, daar doen wij nie aan mee, we gaan dat tourke op 't gemak doen. Maar eenmaal aan't rijden gingen we ervoor. En je kon verdomd hard gaan op sommige plaatsen...

Link naar reactie

zeer fijne rit, goed kunnen vlammen, mooie omgeving, fijne mensen leren kennen, goede party, etc... Kortom het was de moeite! Zij die er niet bij waren hadden ongelijk.

Toen ik zondag vertrok om 17u in Durbuy richting Huy kwamen we (Frank en ik) nog een hele stoet andere vespa's tegen. De begeleider vooraan reed op een MP3 en voornl. LX'en en PX'en (denk ik want heb ze maar in een flash gezien). Wij met twee daar voorbij vlammen ( we zaten nog altijd met het racegevoel van de dag voordien) dus zijn niet meer gestopt om een klapke te doen. Was hier iemand van het forum bij? Vermoedelijk was dit ook een georganiseerd rondritje...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...