Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX lekt olie/naft


paladins

Aanbevolen berichten

Kan er iemand mij helpen?

Ik heb de motor van mijn PX200 volledig laten reviseren.

Nu heb ik er carterolie in gedaan en reeds een 500km gebold maar hij lekt nog steeds olie langs boven. (aan de zwarte top naast de carburator). Wat zou hier de reden van kunnen zijn?

Deze PX200 heeft helaas een 3tal dagen schuin gelegen. Toen ik hem terug rechtzette begon hij enorm naft te lekken. Heb zowel mn tank erafgehaald als aansluiting aan de carburator gecontroleerd maar de leiding zat nog perfect vast. Ik heb mn PX even gestart maar er kwam nog duidelijk naft uit langs de uitlaat. Zelfs na hem enkele minuten te hebben laten draaien blies hij nog naft via de uitlaat.

Iemand die me kan helpen?

Link naar reactie

Door schuin te liggen sloot de vlotternaald in de carbu waarschijnlijk nie meer af, waardoor eerst de carbubehuizing en uiteindelijk via de cilinder de uitlaat volliep met naft.

Toen je hem rechtzette begon de nafte uit de uitlaat en de carbubehuizing naar buiten te lopen.

ik zou sowieso een nieuwe vlotternaald steken, kan nooit kwaad en kost met moeite 2 euro.

Rij er eens een halfuurtje mee rond, dan zal al de overbodige naft allang weg zijn.

Ben je zeker dat hij olie lekt bovenaan, kan zijn dat het nafte is van de vlotternaald die niet afsluit die achteraan de carbubehuizing langs het rubbertje om de regelschroef af te stellen naar buiten loopt?

Proef er eens van...!?

Link naar reactie

yes! call danny and we will sort it out. something inside the carb isn't in right! float, or needle by the sounds of it.

Bericht bewerkt (05.03.2005 | 17:21)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...