Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met de invoer van een PK125S uit Duitsland. Is reeds gededouaneerd. Nu moet ik van de verdeler naar Piaggio voor papieren. Iemand ervaring wanneer ik daar terecht kan? Want ik krijg maar geen antwoord op mijn mails naar Piaggio.

Als ik daar mijn sticker op roze formulier en gelijkvormigheidsattest krijg, en ik heb de fahrzeugbrief, heb ik dan genoeg om hem ingeschreven te krijgen bij DIV?

Misschien is dit reeds eerder besproken, mijn excuses dan, maar na uren lezen van posts zie ik het bos door de bomen niet meer...

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik kocht een tweedehands vespa in duitsland, ging ermee naar de douane en betaalde er de invoerrechten. Daarna probeerde ik hem in te schrijven, doch op de dienst DIV in Brussel eiste men een goedkeuringsvignet aan het duitse gelijkvormigheidsattest , afgeleverd

door de officiele invoerder in Belgie van Vespa.

En dan begon de miserie: de invoerder voor Belgie woont in Nederland. Daar naartoe gebeld, waar men mij achtereenvolgens verleden week dinsdag vroeg dit probleem door te mailen( gedaan, doch nooit antwoord op gehad ),verleden week woensdag meedeelde dat er véél van die aanvragen liggen, en dat men er wel wat anders te doen heeft,bovendien slecht één persoon ermij zou kunnen helpen, doch deze is enkel ( als hij geen belet heeft) op dinsdagen te bereiken , gisteren dinsdag 20 minuten in wacht gezet bij telefoon naar hun hoofdzetel. Belgische verdelers willen niet helpen, en zeggen net niet: ' dan had je hem hier maar moeten kopen'.

Kunnen jullie me helpen met het verkrijgen van dit vignet, of moet ik hier de aandacht van consumentenorganisaties en de media voor trekken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...