Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vakantie met de vespa


roadrunner

Aanbevolen berichten

Geen vlees, vis, schaaldieren, gevolgelte, insecten, ongedierte, etc... En dan hebt ge nog geluk dat ik terug melkprodukten eet, weliswaar zo weinig mogelijk :-)

En konijntjes zijn best gezonde dieren hoor!

Link naar reactie

Erik, jongen toch! U zoveel lekkere dingen ontzeggen. Das gewoonweg wreed jongen.

En daar bestaat geen geneesmiddel tegen?

@ Fox: Langeudoc-Roussillon is ook een prachtige streek om rond te bollen. Je hebt daar prachtige kustdorpjes ( Coullioure, Port Vendres, Argeles, Saint Cyprien, etc..)te bezoeken. Een schitterende kustlijn met kronkelbaantjes om duizelig van te worden. En niet te vergeten Banyuls( zowel het dorpje als de hemelse dessertwijn die daar gemaakt wordt) en best wel hele lekkere landwijntjes die men daar tegenwoordig ineendraait.

Op een uur rijden zit je daar midden in de Pyreneeën. Dat behoeft geen verdere uitleg denk ik dan.

Vanuit Banyuls ben je met de Vespa volgens mij op 2 uurkes in Spanje om een lekkere schotel tapa's te gaan eten.

Alvast een hele schoone reis gewenst,

chris

Link naar reactie
@Krikke: inderdaad, had ik nog niet aan gedacht. Ben daar ooit al eens geweest. Hmmm, die gaat mee op het lijstje. Das al een goeie optie. Txs Chris!

ik zit daar in augustus met vrouw en kindjes...weet maar te zeggen hoe het daar was moest ge gaan! Ik heb van de chris ook al positieve dingen gehoord.

grts

sam

Link naar reactie
Geen vlees, vis, schaaldieren, gevolgelte, insecten, ongedierte, etc... En dan hebt ge nog geluk dat ik terug melkprodukten eet, weliswaar zo weinig mogelijk :-)

En konijntjes zijn best gezonde dieren hoor!

Vegetariers zijn slimme mensen, ik kan het niet vaak genoeg herhalen. Ik ben zelf namelijk ook vegetarier ;+B

Link naar reactie

Oke, de beslissing is gevallen! Vespa's op de aanhangwagen, die ik vandaag op de kop heb weten te tikken, en we gaan 16 of 17 juli richting Mormoiron. We pakken daar het weekend mee en gaan maandag richting Camargue en dan zuidelijker naar Krikke en Sammie hun plekjes. En, dan zijn we net op tijd terug om door te steken naar de Oysterbank Run. I love it when a plan comes together!

Bedankt iedereen voor de info en tips!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Misschien komt ge mij wel tegen onderweg naar Mormoiron, maar dan zonder aanhangwagen want ik ga dus met de vespa rijden naar daar, zoals het dus MOET!

I love it when a plan comes together!

Teveel naar The A-team gezien zeker?! En nu nog een dikke sigaar in uwe mond steken en die oneliner nog eens herhalen. :-)

En dan zal ik even BA spelen om den dzoef van de week uit te delen :-)

Link naar reactie

Hallo onze vakantie was zeer leuk buiten een valpartij een lekke band, en een vastloper was alles goed eerste dag 400km gereden wat echt wel vermoeind is.

We zijn om 8uur vertrokken en om 22u ter plaatsen aan gekomen wel een valpartij( een klapband op de autobaan tegen 90km per uur die hebben veel geluk gehad en moed om door te rijden)De 2de dag iets minder km maar toch nog 350km en weer geen geluk met het weer, de streek was wel tof om te rijden, dan een paar dagen ter plaatse gebleven en ons gat een beetje rust gegeven en terug naar huis dan hebben we het beter aangepakt en de kilometers verdeeld.

Het is leuk om te doen maar toch zwaar na een paar dagen om heel de dag op u vespa te zitten. groetjes Philippe

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...