Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta burnout Germany


T5Scooterboy

Aanbevolen berichten

en tof van al die automobilisten die op de achtergrond passeren ,dat er geen ene stop om zijne brandblusser te geven.Amai ik zou zot worden

Link naar reactie

met de brandblusser van een wagen ga je dit ook niet meer kunnen blussen die is op nog geen 20 sec leeg als hij al werkt

plus ook het geval van de brandblus type's waarvan er d8 ik 3 veschillende bestaan de brandblusser van een wagen is voor vloeistoffen en dus niet om vaste stoffen mee te blussen

grtz sidvespa

Link naar reactie
Maar je kan toch altijd proberen om te helpen hé. Ik vraag me wel af waarom die kerel daar nog mee staat rond te zeulen.

Blijft een jammere zaak natuurlijk, maar als het nu nog een Vespa had geweest... :)

Ik denk dat die man het even niet meer op een rij heeft. Zijn "kindje" staat immers in de fik. Daar blijf je niet nuchter onder. Vraag me af of je als eigenaar van zo'n lambretta blij moet zijn met zo'n filmpje op het net. Andermans ellende als toetje van de dag ?

Link naar reactie
  • 1 maand later...
met de brandblusser van een wagen ga je dit ook niet meer kunnen blussen die is op nog geen 20 sec leeg als hij al werkt

plus ook het geval van de brandblus type's waarvan er d8 ik 3 veschillende bestaan de brandblusser van een wagen is voor vloeistoffen en dus niet om vaste stoffen mee te blussen

grtz sidvespa

Nee jufrouw, niet zo negatief. Eerst proberen te blussen en als het niet gaat, dan mopperen

Rene

Link naar reactie

1) de brandblusser in de wagen is er eentje van de klasse om vaste stoffen mee te blussen. dus als uw zetel in de fik staat door een cigarettepeuk, benzine kan je hier echter niet mee blussen

2) benzine op een warme motor kan niet ontsteken, daarvoor wordt het blok niet warm genoeg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...