Ga naar inhoud
Vespaforum.be

steun glynnis zeker even lezen


sidvespa

Aanbevolen berichten

hallo iedereen

zoals vele hier weten heb ik niet alleen mijn passie voor de vespa maar is mijn andere passie ook " DEN BEERSCHOT " (voor de andersdenkenden lees rafc lees zeker ook verder)

nu is er bij ons op den beerschot iemand die een initiatief heeft genomen om een meisje van 16 met een tumor in de longen te steunen ,door niet zo maar om geld te vragen maar door een veiling op te zetten . En dit van voetbal wedstrijdshirts van verschillende binnen als buitenlandse voetbal ploegen waarbij zelfs toppers en meestal gesigneerd door de speler of soms door heel de ploeg

nu op het forum dat ik dus hiervoor afschuim was er de vraag om dit op zo veel mogelijk fora te plaatsen en daarom staat het dus hier, ik weet dat er hier een paar deurne aanhangers rond hangen en aan hun is dus ook gedacht met het shirt van souleymane.

ook voor andere supporter ga eens kijken

http://www.steun-glynnis.be/

klik op veiling

grtz sidvespa

Link naar reactie
is een heel goed idee. beerschot is natuurlijk de ploeg vant stad e.

de prijzen zijn hoog opgelopen dus is het misschien niet slecht om nen grote pot te maken met de mensen van het forum?

greets lars

live to ride

Als iemand deze actie binnen het forum weet te realiseren doe ik mee.

Link naar reactie

Beerschot bestaat nie meer. tis G.B.A. . Het enigste wat nog van den beerschot is , ist stadion en de supporters.

Maar voor de rest ist dit een zeer mooi initiatief

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...