Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Cobblestone Run, Lille, 4/5/6 mei - vertrek uit Leffinge


breeze

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zijn er al heel wat vespisten die hier naartoe gaan, maar wie vertrekt vanuit Leffinge? Vrijdag 4/05 tegen 18u30 aan de kerk?

Hopelijk is 't even goe weer als nu!! jiehaaaa...

Link naar reactie

Cobblestone run 2 4-5-6 mei. OBBLESTONE RUN 2 :scooter rallye 4/5/6 may 2007

even op de kaart gekeken. dit is volgens mij de kortste weg.

ik zou vrijdag vertrekken tussen 18u30 en 18u45. dan kan iedereen nog op zijn gemak eten wassen inpakken en vertrekken. de zon gaat onder om 21u... we leggen 74 km af. volgens mij zijn we daar tegen 21u. ( met verdwalen en platte band inbegrepen )

dus samenkomst te leffinge aan de kerk ( fontein ) met volle tank vanaf 18u30. vertrek 18u45.

dit is de weg die we zullen volgen

leffinge - leke - keiem - beerst - diksmuide - woumen - merkem - zuidschote - boezingen - ieper -

voormezele - waasten(warneton) - quesnoy s deule - marquette lez ville - wasqeuhal - hem -

sailly lez lannoy - willems

kampeer site : le 6 bonniers 7 rue de chereng

de 20 € niet vergeten. :)

alstenblieft kijk allemaal op de kaart leer de dorpjes steden waar we langs moeten vanbuiten schrijf ze op gelijk wat maar het is leuk als iedereen de weg weet. en niet ik alleen haha

vooral tussen waasten en willems moet maar eens op de kaart kijken!!

Link naar reactie

Ik zie jullie rond 19h00 op de markt van Diksmuide. Kom laat thuis van 't werk, naar Diksmuide is 't even ver als naar Leffinge, ik win dan dus wat tijd... Tot morgen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...