Ga naar inhoud
Vespaforum.be

E gekeurde helm of niet?


mjerome90

Aanbevolen berichten

Hehe..

Het model past bij een Vespa, who cares =P

Ik had al gevraagd aan de verkoper of de helm een 'e label' heeft (wist niet hoe het te zeggen in het Engels) en toen zei hij dat hij niet wist wat dat was, maar dat hij hij wel wereldwijd gelukkige kopers had... *zucht*

Ha, ik had zijn e-mail nog..

Honestly i don't know what E-label is but the security standards of our helmets are accepted worldwide. We have sent more than 600 helmets to more than 30 countries last year. We have sent shippings to North America and South America, Australia, Africa and European countries.

Regards

yasemin store

Link naar reactie

Nexx hebben ook leuke helmen die goed op een vespa staan, zijn best betaalbaar en gewoon in een motozaak te koop: http://www.nexx-helmets.com/

Heb mijn helm ook op Ebay gekocht (http://www.jphelmet.com/catalogue/choice.html), zonder E-label was enkel DOT aproved maar moest ik nu een nieuwe kopen zou ik hem toch ook liever eerst passen ook al past een online gekochte helm redelijk als je uw keuze kan maken aan de hand van een size chart.

Link naar reactie
Honestly i don't know what E-label is but the security standards of our helmets are accepted worldwide. We have sent more than 600 helmets to more than 30 countries last year. We have sent shippings to North America and South America, Australia, Africa and European countries.

Regards

yasemin store

Hoi Margaux, als hun helmen idd goedgekeurd zijn voor de Europese markt, dan moeten ze weten wat een E label is. Dat hoort er bij een goedgekeurde nl in te zitten.

Indien niet, zullen ze waarschijnlijk wel tevreden klanten hebben in europa, maar, die rijden dan wel rond met een niet-goedgekeurde helm. Zo zijn er wel meer, maar bij een ongeval kan dat, qua aansprakelijkheid en verzekering, de nodige extra nare consequenties hebben. Goed uitkijken wat je koopt is dus de boodschap.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...