Ga naar inhoud
Vespaforum.be

px trekt op nix :p


Stephan

Aanbevolen berichten

lol ik verkoop nix. geen stukken en geen vespa. ze staat in een verwarmde garage. volgende week ga ik de batterij eruit nemen. :). aan de kant zetten en misschien later eens terug uithalen. ze ga samen staan met mijn vnb die ook even verdwijnt van het straatbeeld.

aja heb nog iets bedacht. een px heeft minder gewicht op het voorwiel doordat het reserve wiel niet vanvoor maar van8er geplaatst is. :) de kop is half van kunststof en zo ook het neusje. maakt een verschil :)

Link naar reactie
denis, zeg me niet dat je zo'n ding op je gs wilt zetten!?

Vorig jaar stond er zo'n GS160 met ver-straler op de beurs in A'pen... Wat was da een mooi ding zeg!!! En ja, als ik er één te pakken krijg vliegt die meteen op het beenschild...

Groeten

Link naar reactie

Ik zag de blauwe en was verkocht...

En beste stephan... de px is denk een van de lang verkocht voertuigen die er bestaan... als dat geen bewijs is dat ze rulen wel dan weet ik het ook ni meer!

Tis een zonde dat ze gaan verdwijnen , ben zeker zonder kioto dat ze nog eens 25 jaar zouden mee gaan...

Groeten dries

Link naar reactie
Ik zag de blauwe en was verkocht...

En beste stephan... de px is denk een van de lang verkocht voertuigen die er bestaan... als dat geen bewijs is dat ze rulen wel dan weet ik het ook ni meer!

Tis een zonde dat ze gaan verdwijnen , ben zeker zonder kioto dat ze nog eens 25 jaar zouden mee gaan...

Groeten dries

heb je al met een oude 10' largeframe gereden ? indien nee zwijg dan. :P

en btw de sprint hebben ze gamaakt van 65 tot 80 ;)

er zijn 1 202 000 vespa's in de reeks sprint-rally gemaakt. ook nie mis e

Link naar reactie
VERKOOPT UWEN PX DAN (aan mij... )EN STOPT MEE ZAGEN

De moeite nie Kaboo, 't is maar een 125cc'tje...

excuuuuuuuuse me gentlemen,

ma ik ben persoonlijk vree content van mijn "maar 125cc'tje"

kvin de discussie redelijk nutteloos, ga nen boom gaan velle eh alsde wilt zage *mwihihi* ;-)

Link naar reactie

rene is op reis

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...