Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA naar Paasmaandagrit 9 april


EriX

Aanbevolen berichten

Iemand interesse om op paasmaandag mee te rijden voor de paasmaandagrit van SC primavera?

Meer info over de organisatie alhier:

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=89989

Bij genoeg interesse zal ik een ritje in elkaar steken (zo kort mogelijk want we moeten er zeker op tijd zijn, denk maar aan vorig jaar voor degenen die erbij waren) en afspraken maken op het forum voor vertrekplaats en -uur.

Ciao

EriX

Link naar reactie

D'er gaan d'er sowieso al een paar van Gent, maar gezien mijn totale geografische onwetendheid weet ik niet of het de moeite zou lonen om ergens halverwege af te spreken boven Brussel of zo om dan samen door te steken en allemaal samen te laat aan te komen...

Als we met meer te laat aankomen dan dat er op tijd waren zeggen we gewoon dat zij te vroeg waren...

Link naar reactie

haha geweldige redenering tom, cu on monday.

Laat ons hopen dat de weergoden ons goed gezint zijn

maandag 09 april tot en met donderdag 12 april 2007

Waarschijnlijk droog, geregeld zon en temperatuur tussen de 15 en 20 graden.

laat ons hopen dat het wat uitkomt

Link naar reactie

Vertekplaats:

10u Parking MC Donalds Wijnegem (dan hebben we 2u om er te geraken)

Ik zal de route nog plannen vanavond en zet het hier morgen op forum zodat de rest weet hoe we rijden zodat ze eventueel nog kunnen aanpikken om de groep te vergroten.

en dan maar hopen dat we niet met teveel zijn anders gaan er weer een paar raar opkijken als we daar aankomen (grapke hé stanman) ;-)

Link naar reactie
Ik zal de route nog plannen vanavond en zet het hier morgen op forum zodat de rest weet hoe we rijden zodat ze eventueel nog kunnen aanpikken om de groep te vergroten.

Ga je over de autostrade?

In het andere geval snijdt mijn route de jouwe wel ergens en pikken we aan!

Link naar reactie

@ The fox

Als ik alleen zou rijden dan zeker over de autostrade, maar in dit geval moet ik rekening houden met anderen en ook met roderende scooters dus neen, geen autostrade.

Hier een beknopt overzicht hoe we zullen rijden. Het lijkt me een goede route, indien dit niet zo is laat het dan maar weten hé.

Wijnegem - Wommelgem - Vremde - Boechout (N10, R16) - Lier (N10) - Heist op den berg - Begijnendijk - Aarschot (N10, R25, N19, N223) - Tienen - Grote Markt

Link naar reactie

@Erix:

Ah kijk se, wij komme van Grobbendonk over Herenthout, ten oosten van Houtvenne en dan Aarschot.

Enig idee wanneer je in Aarschot bent?

Dan kunnen we eventueel aansluiten, als het uitkomt.

Anders had ik (allee ja, mijne Zumo): Rillaar - Tielt-Winge - Kraasbeek - Meensel - Attenrode - St Martins - Tienen. De toeristische route zeg maar. ;D

Link naar reactie

@ TheFox

Ik heb nu ni direct een kaart bij de hand (jaja je kan dat online doen ik weet het...), zal het nog eens bekijken vanavond en dan laat ik wel iets weten.

Link naar reactie
rekening houdend dat wij iets later vertrekken maar dichterbij zitten zouden we ongeveer samen in Aarschot ergens op de ring moeten zijn, ruwweg geschat hé!

Bezorg me anders je gsmnr (per mail) dan kan ik je bellen als we in Aarschot zijn. Dan kunnen we aanpikken en de rit verder rijden zoals jij gepland hebt, kwestie van eens iets anders te doen hé.

Tot dan!

Link naar reactie
Dan kunnen wij eventueel ook aanpikken in Aarschot.

Moet alleen even weten war en wanneer.

Wa zullen om 10u15 vertrekken in Wijnegem (academisch kwartiertje voor de laatkomers), tegen gemiddelde snelheid van 70km/u. Reken dan maar uit hoe lang we erover doen om in Aarschot te geraken hé ;-)

Ergens afspreken op groot kruispunt op de N10 ofzo??

Link naar reactie

@ LX125

Die routebeschrijving is grotendeels over autostrade. dat kan ik dus niet doen want er zijn mensen bij die aan het roderen zijn en ook enkelen die gewoon geen autostrade willen doen. Niet iedereen is zo zot als wij hé ;-)

GSMnr komt eraan via mail.

Tot maandag!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...