Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Moment van diepe rouw


Josefieeen

Aanbevolen berichten

Vorige week nog een groot onderhoud laten doen bij mijn garagist (Blommaert te kappellen) en hij heeft alles aan mijn PK50 XL terug op pijl gezet naar eigen zeggen. Weet ik veel wat allemaal, olie vervangen,...

Maar vandaag ben ik naar berchem gereden met mijn vespatje en hij deed al heel raar. Motor klonk niet normaal en maakte een geluid alsof hij in een hoger toerental zat ofzo. Ook met het schakelen krijg ik schokjes en alleen in 4e rijdt hij "relatief" normaal.

Sinds ik hem daarjuist in de garage wilde onderstoppen krijg ik hem zelfs niet meer aangekick en komt er geen beweging meer in. Sinds het onderhoud starte hij al minder normaal. Wat nu gedaan? :( is er nog een andere garagist in de buurt van Ekeren antwerpen die mij hier wéél mee kan helpen ipv de boel af te breken.

Groetjes Josefien

Link naar reactie

Het grote probleem met die oude Vespa's is dat bv Blommaert daar weinig ervaring mee heeft. Hij heeft de zaak overgenomen na de Vespa hype van de jaren 80, dus nooit veel aan gewerkt. Een andere optie is Staer is Kapellen, maar ga er eerst eens langs of hij geïnteresseerd is om het te doen.

Link naar reactie

Gewoon ter verduidelijking: Blommaert is in Brasschaat niet in Kapellen. En het is inderdaad zo dat hij indertijd de zaak heeft overgenomen van de Verbraeken en ik heb ook al ondervonden dat die niet teveel kennis heeft van vespa's, zeker niet de handgeschakelde. De Guy Staar daarentegen wel, hij verkocht ze tenslotte nieuw en okkasie (opgelapte pk50xl'en waren toen hot) back in the 80's-90's. Hij kan het dus wel maar of hij daar tijd en zin in heeft dat vraag je toch eens beter aan hem zelf hoor. Ik weet dat hij het razend druk heeft en eigenlijk personeel te kort heeft om aan alle vraag te voldoen. Maar vragen kan geen kwaad hé.

Link naar reactie

Heb mijne px gekocht in de blommaert! Ja ik kan me in de commentaren wel vinden, maar ik zou zeker er nog is langsgaan om te reklameren. Heb da ook gedaan toen mijn koppeling stuk was na 4 maanden en heeft alles terug en verniet hersteld! Wat ik ook logisch vind, maar in het garantieboekje staat dat dit eigenlijk geen garantie is!?

groeten

sam

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...