Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ritje zaterdag 17 feb


Stephan

Aanbevolen berichten

help mij!!!

zou enorm graag meerijden morgen naar oostende(we zijn van gent),maar mijn madam hier heeft wa schrik!

Ze wil weten hoe jullie naar oostende rijden vanuit gent (autostrade of gewone wegen) en tegen welke snelheid ongeveer.

Omdat wij nog maar een nieuwe vespa hebben,is hij nog in rodage en mogen niet sneller dan 70km doen.

Kunnen jullie soms mijn vriedin overtuigen!!!!

Alle manieren zijn goed,'t is nogal een zotte haha

Grtz Michel

Link naar reactie

@DOC & MISTER T

merciekes é,toen ze zag dat jullie ook meerijden was ze overtuigd haha

Hebben jullie iets in haar drank gedaan toch den dinsdag haha

Allé,tot morgenvroeg aan de Dampoort.

Vertrekken jullie waar de bussen staan of op de parking van het station?

Link naar reactie

Ja wadde ik dacht dat Raf en ik met zen twee naar Oostende zouden rijden maar het ziet er niet naar uit. Zo te zien gaan we het vespa seizoen weer zeer goed starten.

Wij verwachten iedereen uit het Gentse die mee wil om 11u aan de dampoort en een van de belangrijkste regels in onze club is dat we op iedereen wachten dus Fooraapje kom maar af. Fooraapje ik zal langs je deur paseren om 10u45 dan rijden we samen naar de Dampoort.

Groeten Kwinten

Link naar reactie

ja, we hebben het vespajaar goe ingezet! net thuis en me toch een klein beetje aan het verwarmen met een warm taske soep (zonder kreeft), amai, volgende keer doe ik mijn langen onderbroek aan zenne! ben content dak m'n integraalhelm aan had!!

was een leuk ritje, jammer van m'n platte band wel, maar dat was vlug opgelost.

op naar een volgende afspraak?

o ja, de foto's mag je sturen naar breeze@pandora.be dan smijt ik ze op www.vespaclubkust.f2b.be

groeten, pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...