Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie VNB


pollepx

Aanbevolen berichten

veel plezier ermee matthias

Link naar reactie

hallo, even terug "on topic", volg dit projectje van zeer dichtbij en ik moet zeggen polle spaart geld nog moeite om er een echte showbak van temaken, zo komt er bijvoorbeeld een PX200 blokje onder, dat ik voor hem heb omgebouwd naar een 8inch wieltje, het is nu de beurt aan de carrosserie, maar zoals vele mensen hierop het forum is het lang zoeken alvorens je iemand vindt die het wil doen voor een aanvaardbare prijs en leveringstermijn, ik zou zeggen blijven zoeken en volhouden polle, ik zie er al naaruit om het wespje onder ons twee terug tot leven tebrengen! de groeten! jeanke

wordt vervolgt

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

hallo, zoals eerder gezegd volg ik project van polle van zeer kortbij, het frame is nog steeds bij zijn plaatslager en zou één dezer moeten klaar zijn, wat het px-blok betreft, dit past zonder één aanpassing in het vnb frame, zelfs de ombouw van 10 naar 8 inch wieltjes is zeer eenvoudig, verterk wel best van een 200 blok van de eerste generatie en hou er rekening mee dat je de juiste oliekeerring monteerd en klaar is kees! groeten janneman

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

hallo, mooi werk polleke PX, kom zaterdagnamiddag eens een kijkje nemen hoe de werkzaamheden vorderen, zet de koffie al maar warm! groeten van jeanke sprint

Link naar reactie

@ pollepx, graag gedaan! wel spijtig dat de vespa en zijn bestuurder binnekort naar wales verhuizen, ik ga u en u garageke missen.

@ vespapostino, in het frame van polle zijn VNB waren twee gaatjes voorzien waar het logo mooi in past, je jou geval zal je het logo moeten lijmen

@ vespaleek, polle had geluk gisteren, mijn slijpschijfkes waren just op!

goeie avond jan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...