Ga naar inhoud
Vespaforum.be

crash


Hayes

Aanbevolen berichten

Ik ben zaterdagnacht zwaar gecrasht. M'n Yamaha is (voor zover ik me kan herinneren) perte totale. Het ongeluk zelf is één zwart gat, maar ik ben rond 2u vertrokken op een feestje en ben rond 4u wakker geworden in het midden van een rond punt.

Ikzelf mankeer wonderwel niet veel, m'n enkel is goed verstuikt en ik heb een kleine hematoom (bloeding tss hersenen en schedel)gehad. Moet me enkele weken kalm houden.

Soit, als ik me wat frisser voel wat mee uitleg. Ben net thuis uit de kliniek...

Link naar reactie
Het ongeluk zelf is één zwart gat, maar ik ben rond 2u vertrokken op een feestje en ben rond 4u wakker geworden in het midden van een rond punt.

Oei en je lag daar helemaal alleen op de baan, vluchtmisdrijf ofzo? Was er een andere partij bij betrokken of ben je gewoon ergens opgeknald ofzo. Ah ja het is één groot zwart gat, dus je zal het wel niet weten...

Veel beterschap ;-(

ciao

Link naar reactie

Nee, ik denk dat er niemand bij betrokken was. Heb net een foto van binnengekregen van m'n schoonbroer. Ik heb mezelf waarschijnlijk onderuitgeremd op die witte streep. Moet te rap afgekomen zijn.

remsporen.jpg

en m'n moto

motoschade.jpg

Of ik weer ga vespa'en weet ik begot nog niet. Ik weet zelfs niet o fik nog op twee wielen ga rijden. Het moet allemaal nog wat bezinken...

Link naar reactie

Neen, ik was niet nuchter. Was zeker niet zat, maar ik heb toch een pint of 5-6 gedronken. Wat me bezielt heeft om toch nog te rijden weet ik niet, ik doe het anders nooit of te nooit. 't Was zelfs gepland dat ik ter plaatste ging blijven slapen.

Dus laat dit nogmaals een goeie les zijn.

Soit, belangrijkste is nu dat ik eerst weer helemaal op m(n plooi raak en daarna zien we wel...

Link naar reactie
Neen, ik was niet nuchter. Was zeker niet zat, maar ik heb toch een pint of 5-6 gedronken. Wat me bezielt heeft om toch nog te rijden weet ik niet, ik doe het anders nooit of te nooit. 't Was zelfs gepland dat ik ter plaatste ging blijven slapen.

Dus laat dit nogmaals een goeie les zijn.

Soit, belangrijkste is nu dat ik eerst weer helemaal op m(n plooi raak en daarna zien we wel...

ben ook zo is wakker geworden na enkele...mijn lesje ook geleerd!

Link naar reactie

Yup Gijs

Met te betalen bent ge ervan af. Dat is het voornaamste

Toevallig zat ik gisteren in uw streek. Ik zoek de plek waar ge de foto van uw profiel maakte.

Ik had de foto niet mee en dacht me te herinneren dat het op een macadambaantje was en heb ik het niet gevonden. Ik zat tussen Wulpen en Veurne.

Koppig als een ezel kom ik terug om opnieuw te zoeken!!

René

Kijk ook eens op www.rvu.be

Link naar reactie
Soit, belangrijkste is nu dat ik eerst weer helemaal op m(n plooi raak en daarna zien we wel...

Dat wens ik je dan ook zo snel mogelijk toe.

In ieder geval mogen we tevreden zijn met het feit dat je je crash hier nog kon melden.

Zoals ik een tijdje terug al schreef : "Hup Hayes ..."

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Yup Gijs

Met te betalen bent ge ervan af. Dat is het voornaamste

Toevallig zat ik gisteren in uw streek. Ik zoek de plek waar ge de foto van uw profiel maakte.

Ik had de foto niet mee en dacht me te herinneren dat het op een macadambaantje was en heb ik het niet gevonden. Ik zat tussen Wulpen en Veurne.

Koppig als een ezel kom ik terug om opnieuw te zoeken!!

René

Kijk ook eens op www.rvu.be

Rene, ik denk dat het ergens tussen Adinkerke en Veurne was.

De juiste locatie weet ik niet meer.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Eigenlijk wel. Zelfs m'n schoonmoeder is er gepasseerd terwijl ik daar lag en ze heeft me niet gezien... ofwel was dat express ;-)

IK heb intussen m'n vriendin (die me echt gesmeekt heeft geen moto meer te kopen) overtuigd dat ik "later" wel weer een vespa wil om in het weekend te rijden. :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...