Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn vespa gt


boenti

Aanbevolen berichten

hallo,

ben daarstraks gaan rijden met mijn GT 125 van 64. Hij zou volledig in orde zijn maar toch is de motor daar juist volledig geblokkeerd! Tegen 90 niet echt een leuke ervaring. Ik ben even aan de kant gaan staan en heb alles gecheckt kon daarna direkt terug starten en verder rijden! Mijn volledig escooter is net gerestaureerd en ook de motor is volledig nagekeken.

Wat kan ik nu best doen?

Ik wou vrijdag van antwerpen naar de zee rijden, is dat af te raden en is mijn motor finaal om zeep of zou ik toch het risiko pakken?

greetz,

steven

Link naar reactie

Andere sproeier gestoken?

Misschien een kleinere?

Motor is denk ik warm gelopen.

nico

Link naar reactie

Volledig nagekeken...wat bedoel je daarmee?Volledige revisie?of gewoon eens naar gekeken?!

Als je met een nieuwe cilinder/piston zit zou ik zeker nie van Antwerpen naar de zee gaan(jullie hebben toch ook een strand met zee?).

Je doet er natuurlijk van wat je wilt hé?

Link naar reactie

beste boenti

bel eens eerst naar scootermarket en hoor eens wat zij zeggen

zij zullen u maar al te graag helpen

maar naar mijn mening moet je je scoot na dit nazicht wel roderen ook als er maar enkele dingen aan vervangen zijn en ik denk dat dit tegen 90 niet uw beboeling was

grtz sidvespa

Link naar reactie

Moet ik je dan een reet vooruit helpen?Anyway...ga gewoon naar scootermarket.Als je de scooter volledig hebt laten doen bij hen, heb je daar toch een zeker garantie op denk ik?!

Op hoeveel procent olie draait je motor?

Veel succes met je zoektocht!

Bericht bewerkt (27.05.2005 | 12:40)

Link naar reactie

Als 'm alleen uit elkaar is geweest en terug in elkaar zonder nieuwe onderdelen, piston, cilinder ... ,heb je toch nog steeds een kleine rodage periode. De piston/segmenten zitten anders in de cilinder en moeten weerom rustig hun weg infrezen!

Zeker niet boven de 60-70km/h dus.

groeten

Link naar reactie

ik gebruik tussen de 3 en 4% olie bij de benzine (zo hebben ze het mij ook aangeraden). En ik heb zeker drie volle benzine tanks gerodeerd (ook op aanraden). Blijkbaar niet genoeg!

In ieder geval toch bedankt voor de hulp, ik ga zeker terug naar de scootermarket, ze hebben mijn scooter daar echt goed gerestaureerd en mij bij gestaan met raad en daad.

Trouwens fantastische site Scooterboy!

Begin juli probeer ik nogmaals naar zeebrugge te rijden, ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...