Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Het forum gaat langzaam ten onder...


seriespeciale

Aanbevolen berichten

Tja dit is ook helemaal niet zinvol he.

Zoals je zegt, er lopen al verschillende threads over.

Beste wat je eigenlijk kan doen is er niet teveel aandacht aan besteden. Een forum heb je toch nooit in de hand. Er is altijd een constante stroom van nieuwe mensen, nieuwe mensen die de achtergrond van het forum nog niet kennen, die vragen stellen die al eens gesteld zijn, of hun profiel niet invullen :-) ...

Naast de idiote posts zit vooral ook heel veel ergernis als ik het zo zie.

Ok misschien kan de inhoud van administratorkant iets nauwer worden opgevolgd. Maar bovenal blijft het een kwestie van je niet te ergeren!

Link naar reactie

@ seriespecial.

Je hebt een punt, ik heb zo mijn eigen mening over de oorzaak, en die ga ik wijselijk hier niet neer pennen :)

fille is blijkbaar nog niet helemaal bekomen van de profiel thread :)

we will adapt and overcome

"Even de reaktie vd mensen polsen natuurlijk ...nu lopen er hier verschillende

threads waarin de mensen elkaar aan het aanvallen zijn...waarom het dan niet

enkel nog hier doen ?"

Hey koen ,ik moet u niet, rallyjanet ;-)

Seriespecial to the rescue

baywatch.jpg

Link naar reactie
Aan zever, idiote vragen en idiote posts van grote ego's ...

Wat een nutteloos gebruik van dit nochtans nuttige forum !!!

@seriespeciale: Nog niet aan gedacht dat ge u nu zelf schuldig maakt aan het posten van het zoveelste idiote topic?

@al de rest die zaagt: Een forum leeft door interactie, en evolueert constant in functie van de mensen die er gebruik van maken... als die evolutie u niet bevalt, blijft dan weg. Ga met uwe vespa rijden en stopt met zagen.

smiley.jpg

vrolijke groetjes aan alle tolerante mensen ...

Link naar reactie

Wanneer komt er een apart forum voor al dit gemekker, gezaag en geklaag?

Of beter nog, start het oude forum weer op, daar was toch alles beter en toen waren alle vrouwen nog gewillig en kon ik nog iedere week twee keer 15km lopen, en de oude Vespa's in originele lak stonden iedere week bij het groot huiscvuil buiten, met de sleutels erop en de papieren in het handschoenbakje...

Link naar reactie

Dit forum leeft, er is activiteit, mensen komen en gaan en iedereen heeft de keuze:

Ofwel kom je hier af en toe en lees je wat je wil

Ofwel kom je hier niet

Dit is het 'VESPA'forum, niet het 'CLASSIC VESPA'forum, en tot nader order beslist bij mijn weten Jurgen (en in mindere mate misschien Dave, dat weet ik niet) erover welke inhoud hij wenst/niet wenst op zijn forum.

Als je een forum wil zoals het vroeger was, maak er dan zelf een en noem het het 'Classic Vespaforum', net zoals andere mensen het 'Modern Vespa Forum' gecreëert hebben om aan hun noden te voldoen, en nodig al je vriendjes uit om erbij te komen en zaag daar dan over hoe goed het bij jullie wel is en hoe het hier altijd maar verder 'achteruit' gaat en hoeveel er hier wel niet over 'foute' scooters geluld word.

Maar er hier komen over zagen zal niets veranderen, integendeel, hoe meer je erover zaagt dat er teveel gezaagt word op het forum, hoe meer er zal over gezaagt worden dat je zaagt omdat er gezaagt word op het forum...

Link naar reactie

Toch grappig hoe ik nu plotseling 'aangevallen' word terwijl uit alle

andere threads toch duidelijk blijkt dat veel mensen zich ergeren aan de 'kwaliteit'

van de onderwerpen en nog meer de antwoorden naast de kwestie erop...

Ik sluit mij aan bij de vaststelling van stanman dat 'gerenomeerde' mensen die het forum maakten tot wat het is nu duidelijk afwezig blijven en dat is volgens mij geen toeval ! ( en dit heeft niks met classic of moderne vespa's te maken maar wel met de kwaliteit vd vragen & nog meer de antwoorden die volledig afwijken vh onderwerp).

Natuurlijk ben je niet verplicht om deze threads te lezen probleem is dat er

in elke 'serieuze' thread tegenwoordig veel zever als antwoord wordt gegeven en

dat werkt op den duur vermoeiend !

Link naar reactie
Toch grappig hoe ik nu plotseling 'aangevallen' word terwijl uit alle

andere threads toch duidelijk blijkt dat veel mensen zich ergeren aan de 'kwaliteit'

van de onderwerpen en nog meer de antwoorden naast de kwestie erop...

Koen, het is zeker mijn bedoeling niet je 'aan te vallen', en ik kan begrijpen dat je je af en toe ergert, maar vroeger had je 3 'serieuze' onderwerpen en nu heb je 7 onderwerpen waarvan 4 'literaire-onbenulligheden-die-waarschijnlijk-beter-nooit-het-daglicht-hadden-gezien' en 3 'echte' vragen.

Ik sluit mij aan bij de vaststelling van stanman dat 'gerenomeerde' mensen die het forum maakten tot wat het is nu duidelijk afwezig blijven en dat is volgens mij geen toeval ! ( en dit heeft niks met classic of moderne vespa's te maken maar wel met de kwaliteit vd vragen & nog meer de antwoorden die volledig afwijken vh onderwerp).

Stel ik mij de vraag hoeveel van die mensen nu WEL op andere forums zitten, omdat ze dit forum de moeite niet meer vinden. Als ze niet op een ander forum zitten, zouden ze hier waarschijnlijk ook niet meer zitten...

Natuurlijk ben je niet verplicht om deze threads te lezen probleem is dat er

in elke 'serieuze' thread tegenwoordig veel zever als antwoord wordt gegeven en

dat werkt op den duur vermoeiend !

Veel zever, ok, tot daar aan toe, maar als de vraag tussen die zever door wel beantwoord word stelt er zich toch geen probleem? Neem nu die thread van Designo over die GS150 UB23 carbu, daar zijn al een paar serieuze, technisch onderlegde voorstellen gekomen, waarvan enkel de haalbaarheid en/of betaalbaarheid moet gecontroleerd worden. Maar als je hier komt vragen hoe je bij wijze van spreken je band moet opblazen, of een vraag die hier al 387 keer gevraagd is, sorry, maar dan heb je een aan zekerheid grenzende kans op een antwoord dat waarschijnlijk het formuleren ook niet waard was. Daar ben je dan niet mee geholpen, maar ondertussen heb je toch eens kunnen lachen.

Een groter probleem is dat sommige mensen hier komen en verwachten op hun wenken bedient te worden, wat getuigd van weinig respect voor de mensen die hier al langer zitten ,da's het enige waar ik mij aan stoor, maar ik ga daarover geen 'topic' starten, want misschien ligt dat gewoon aan mijn eigen gebrek aan verdraagzaamheid!

Link naar reactie

Nu, ik ben als Ollander wellicht een vreemde eend in de bijt, maar toch, ik bezoek met enige regelmaat ook andere fora (o.a.www.haagsevespaclub.nl, www.dutchscooterforum.nl, www.amsterdamsevespaclub.com)en ook daar wordt wel 'gezever' gepost, ook op de topics die daar niet voor bedoeld zijn, als zo een onderwerp wat te ver gaat, dan wordt dat gewoon verplaatst door de Moderator naar een daarvoor bedoelde topic, vergelijkbaar met 'chit-chat'.

Ik moet wel zeggen, dit forum is in vergelijking met de Nederlandse fora een zeer druk bezocht!!

Zo doorgaan zou ik zeggen.

Link naar reactie

Speedracer schreef: "Maar er hier komen over zagen zal niets veranderen, integendeel, hoe meer je erover zaagt dat er teveel gezaagt word op het forum, hoe meer er zal over gezaagt worden dat je zaagt omdat er gezaagt word op het forum..."

lol, misschien bestaan er wel speciale "zaagforums" waar je kunt zagen tot de vierde en waar je zelf onderscheid hebt in de cirkelzagen: die telkemale over hetzelfde zagen, de handzaagjes: de echte doordrammers als het ware en de zaagjes uit de gamma waar je nooit geen bal aan hebt...

tis soms erger dan het beste verhaal uit de Story..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...