Ga naar inhoud
Vespaforum.be

25-26-27 mei : Treffen Heavy Soul Tielt 2007


rvd

Aanbevolen berichten

aan de kust (oostende): 50% kans op regen

Volgens de weersprognose opgesteld door de Bodemkundige Dienst van België voor het centrum van het land (Meteoklimamodel): 85% kans.

Laat ons zeggen dat Tielt halverwege de twee ligt, dus 67,5 % dat het regent, maar dus ook 32,5 % dat het niet regent. Da 's bijna een derde , dat vind ik nu nog eens goed nieuws !

En diegenen die het toch koud hebben gekregen, kunnen nog naar de kermis om een goeie zak oliebollen.

Link naar reactie

Pewe, ik ga sowieso naar Tielt. Als de rest hier niks van zich laat horen, dan bel ik je vrijdagavond nog eens. Ik zou ergens ten laatste rond 12-12h30 willen vertrekken.

Link naar reactie

Gezien er vandaag 'maar' 15% kans op regen is en morgen 100% zal ik waarschijnlijk ook al vanavond naar Tielt rijden, kan ik tenminste mijn tentje opzetten in't zonnetje...

Link naar reactie

Morgen om 12h15 vertrek aan de kerk van Leffinge. Stephan nog niet zeker dat hij meegaat. Pewe rijdt normaal mee (met 3 familieleden) en Weyne normaal ook. Dus al wie van de kust naar Tielt mee wil: 12h15 Leffinge. We gaan ons toch niet laten kennen voor een beetje regen, hé. Die gasten in Tielt organiseren dat niet voor de grap. Frank Deboosere zei vandaag dat de regen heel lokaal zou zijn, veel plaatsen helemaal geen regen.

Weyne, kom je ten laatste 11h30-11h40 bij me thuis in ODK?

Link naar reactie

allright!!! ritje was zeer leuk, mede dankzij de goede organisatie.

en de regen... heb denk ik 10 druppels motregen gevoeld

te verwaarlozen dus.

wie er niet bij was had deze keer ongelijk

foto's mag je altijd mailen, dan zet ik ze op vespaclubkust.f2b.be

grtz en merci

Pieter

Link naar reactie

ben gaan kijken vlak voor de rondrit, veel mooie machientjes gezien, ook minder mooie,hehe

we hebben redelijk wat foto's genomen.. als ik tijd heb upload ik ze en zet ik ze hier op het forum

mvg Pieter-Jan

Link naar reactie

mooie en toffe rit!!!

zijn er nog foto's?

Vgr nico

Ps nog achteraf veel moeten lachen met onze sam van carlito,die was weer invorm ze,niet te doen!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...