Ga naar inhoud
Vespaforum.be

25-26-27 mei : Treffen Heavy Soul Tielt 2007


rvd

Aanbevolen berichten

Breeze & Sluze, met Stephan afgesproken dat we de zaterdag rond de middag vertrekken vanuit Leffinge. Aangenomen dat de rondrit de zaterdagmiddag is, net als vorig jaar... Stephan zal hier nog wel een berichtje posten met de juiste afspraak. Stephan, reken wat tijd in voor platte banden, hé. Naar Tielt is meestal pech hebben... Ik kom met mijn Lammy (nog niet die gerestaureerde, maar een andere).

Link naar reactie

yep frans,weyne iere é.kga me besten doen voe af te kom,kzien da hele zitten.

het enigste nadeel is dak de avond voordien naar een wild feestje moeten in gent,

mo kgon e duvel of twee minder drinken,hahaa.kgo je op de hoogte houden.

Link naar reactie

hopelijk valt het weer mee.

Link naar reactie

oei,!

Link naar reactie
Een gedetailleerd programma met meer info volgt dit weekend, we zijn nog de laatste loodjes aan het leggen.

ik ben nog steeds op het gedetailleerd programma aan het wachten ze;) blijkbar zijn het zware loodjes, mhah. Tis nog geen weekend hé, dus nog even tijd.:D

Link naar reactie

Algemeen:

- café Carlito is gelegen in de Kortrijkstraat te Tielt

- campeergelegenheid bevindt zich op domein Watewy gelegen in de Hondstraat te Tielt

- gelieve jullie beste humeur mee te brengen ;-)

Programma:

- vrijdag vanaf 16.00u, welkomstdrank en ’s avonds party in Carlito

- zaterdag: ‘s morgens ontbijt op de camping, ’s middags bbq op de camping en om 14.00 u starten we de rondrit ‘langs kleine Vlaamse wegen’ vanop de camping; ’s avonds opnieuw party in Carlito

- zondag : ontbijt op de camping

Prijzen: vanaf vrijdag 25 EUR, vanaf zaterdagmorgen 20 EUR, na de BBQ op zaterdagmiddag 15 EUR

Als souvenir krijgen alle deelnemers een mooie patch van het treffen.

Te winnen trofeeën:

- oudste scooter

- mooiste originele scooter

- mooiste Vespa

- mooiste niet - Vespa

- publieksprijs (alle deelnemers kunnen hun stem uitbrengen)

Link naar reactie

Kleine verandering...ik en mijn vrouwke gaan met onze Sprint uit '67 vertrekken vanuit Antwerpen op Zaterdag morgen, rond 9u; iemand mee?

Link naar reactie
Stephan, hoe laat vertrekken we uit Leffinge? Niet te laat, hé, dat we daar niet direct moeten beginnen aan de rondrit, eerst nog een pintje pakken.

Wanneer vetrekken jullie vanuit Leffinge en waar juist. De kans is groot dat wij met drie meerijden (afhankelijk van het weer). Misschien kunnen wij afspreken en samen rijden ?

Tevens bedankt voor het adres van de lampen. Ik heb ondertussen blauwe gevonden in Engeland van 30 jaar oud in perfecte staat. Staan perfect op de scooter.

Groeten

Pewe

Link naar reactie

aan de kust (oostende): 50% kans op regen

in Tielt: 100% kans...

wie vertrekt er uit leffinge?

ik twijfel (px is niet waterdicht)

;p

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...