Lambert Rooijmans Posted January 4, 2024 Posted January 4, 2024 ik heb een oudere Vespa 50cc 2takt uit 1998 gekocht die zeker 6 jaar heeft stil gestaan/ ik zou die willen restaureren en dan overweeg ik om de motor zijn oorspronkelijk vermogen te laten draaien - dus in ongeknepen versie; eventueel een grotere zuiger en cilinder te plaatsen zodat de snelheid op ca 80 km/u komt/ mag nadien als motorscooter worden ingeschreven; is het technisch mogelijk om dit te verkrijgen maar wel zodanig dat de oorspronkelijke betrouwbaarheid van Vespa motorisch blijft gewaarborgd ? de scooter gaat niet worden gebruikt voor straatrace en dergelijke/ ik wil een hogere kruissnelheid bekomen als ik de scooter heb geregistreerd als motorscooter- en dus oo de weg rijdt tussen auto's;
nero Posted January 4, 2024 Posted January 4, 2024 Dag Lambert, welkom! Hier een tuningsetje waarmee je mogelijk met de auto's meekunt: https://www.sip-scootershop.com/nl/product/tuningkit-sport-plus-high-end_J3904435 Racen is relatief hé... Groetjes, nero.
Lambert Rooijmans Posted January 20, 2024 Author Posted January 20, 2024 alvast hartelijk dank voor de info !!
Recommended Posts