Vespa200 Geplaatst: 17 augustus 2023 Delen Geplaatst: 17 augustus 2023 Ik heb sinds kort een 200cc DN motorblok met Femsatronic ontsteking. Weke goed loopt en rijdt. Dat gedeelte is dus goed aangesloten. Het is me nog niet gelukt om de juiste bekabeling aan elkaar te krijgen, wie weet raad? Ook heb ik een gelijkrichter/ regulator van BGM erbij omdat ik denk dat het nodig is bij deze setup. Link naar reactie
Wilby Geplaatst: 17 augustus 2023 Delen Geplaatst: 17 augustus 2023 Schema Femsatronic met en zonder batterij voor Rally maar zal zelfde zijn als Sprint denk ik. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 17 augustus 2023 Delen Geplaatst: 17 augustus 2023 Bovenstaande diagrammen zijn niet relevant. DN heeft een andere stator dan Rally, Femsa Rally heeft een andere kabelboom dan Italiaanse 6v-Sprints. - Zet zwart uit de kabelboom met een oogje vast op een vliegwielcovervijs. - Verbind kabelboom-groen/geel/blauw samen met stator-blauw én parallel met de BGM 12volt-regulator (met een extra stukje bekabeling én een massaansluiting) - Verbind kabelboom-rood met de overblijvende pin op de CDI (=killswitch) - Pas de Sprint-kabelkoom aan volgens de klassieke 12v-aanpassingen en voorzie overal 12v lampen. (gaat uiteraard ook met een 6v-regulator en 6v lampen) 2 1 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen