Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aansluitschema cdi vape sip met p125x grondplaat


Vespatje6264

Aanbevolen berichten

Mede Vespinisten. Ik vind geen schema wat nu de sensor en de spannings aan sluiting zijn van een CDI vape sip. Van mijn P125X grondplaat krijg ik een groene draad (HSP ladeanker) en een witte (massa) en rode (sensor). Nu kan ik een nieuwe CDI kopen met kleurcodering maar ik wil testen met de sip vape cdi. Iemand een idee ?

Link naar reactie
4 uren geleden, Vespatje6264 zei:

…Nu kan ik een nieuwe CDI kopen met kleurcodering maar ik wil testen met de sip vape cdi. Iemand een idee ?

Niet compatibel. 

Link naar reactie

?…Nee de kleuren zijn niet compatibel maar het principe van elke CDI is toch hetzelfde ? SIP geeft helaas in zijn schema alleen aan dat je wit cdi moet koppelen met wit grondplaat en rood cdi met rood grondplaat maar niet welke kleur nu de sensor en welke kleur het HSP ladeanker is. Ik ga eens meten wat bij de sip vape grondplaat en cdi nu gekoppeld is aan de witte en rode draad en dat vergelijken met de p125x grondplaat. Andere oplossing is om de GLB Sip vape grondplaat en de GLB adapter van het sip vliegwiel om te wisselen met een adapter voor de conus van een p125x maar kost los ca 125 euro, of anders een ducati cdi die compatibel is met de p125x grondplaat.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...