filipoostakker Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 Hello op pk xl heb ik geen benzinemeter op kilometerteller (model zonder pinkers), maar er zit wel tank met vlotter in. Hoe zou ik zelf lampje kunnen toevoegen bij bereiken reservepeil ? Lampje toevoegen lukt wel, maar welke draden moet ik waar aansluiten ? alvast bedankt voor alle input Filip Link to comment
janvw1300 Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 dit is mijn tankaansluiting ... 3 draden zwart/wit, groen/wit en massa zwart deze gaan via een stekker naar voor tot in de teller, mijn lampje werkt wel maar mijn spoel van de meter is defect denk ik grts Jan Link to comment
Gio Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 21 minuten geleden, janvw1300 zei: dit is mijn tankaansluiting ... 3 draden zwart/wit, groen/wit en massa zwart deze gaan via een stekker naar voor tot in de teller, mijn lampje werkt wel maar mijn spoel van de meter is defect denk ik grts Jan Maak je vlotter los , daar bevindt zich een beige vierkant doosje . Deze voorzichtig uiteen halen, er zitten dacht ik 2 bruine draden. Kijk of de geleiders contact maken, anders iets bij plooien tot er contact is. Dit was bij mij de oorzaak. 3 Link to comment
Recommended Posts