Dvrbikelife Posted February 2, 2023 Posted February 2, 2023 Heb een schade vespa 50special op het oog staat in de buurt van mij. Spatbord van voor is kompleet krom. Mij is alrijd verteld als je een vespa koopt kijken of de "tunnel" niet geknikt is. Zijn er andere aandachts punten, ik ga ik de middag kijken. Dank !
Ed75 Posted February 2, 2023 Posted February 2, 2023 Zo krom als een hoepel, kijk dat beenschild tov de poep 😱
Dvrbikelife Posted February 2, 2023 Author Posted February 2, 2023 @Ed75zo krom al een banaan, linker achterkant volledig ingedrukt advies : niet halen, geen super aardige man, veel te duur. Komt vanzelf wel één op me pad geduld is een schone zaak.
Frederik9111 Posted February 2, 2023 Posted February 2, 2023 Idd. Schroothoop. Tenzij je sadomasochistische trekjes hebt en graag te veel tijd en centen in een bodemloze put gooit, is €1200 ongeveer duizend euro te veel voor zo’n project (op voorwaarde dat de motor los zit).
Dvrbikelife Posted February 2, 2023 Author Posted February 2, 2023 @Frederik9111Motor zat los, maar gw niet netjes dat het niet wordt vermeld, opgelicht waar je bij staat, moet gewoon vermeld worden dat ie Totaal is gereden 🤣🤷♂️ 1
Recommended Posts