Ga naar inhoud
Vespaforum.be

balinese vespa 150 super ´78 in belgisch verkeer krijgen


Aanbevolen berichten

Hi,

heb half sept een prachtige 150super gekocht in bali (indonesie). deze komt 28 november aan met de cargo in A´pen. De papieren zijn erbij en deze zijn in orde gebracht door de plaatselijke politie voor de verkoop.

Is er iemand die me kan helpen om deze scooter gewettigd op de baan te krijgen in belgie? wat moet ik doen?

of is het misschien beter om chassisnr te vervalsen met andere papieren?

thnx vr e reply

Link naar reactie

dedouaneren en proberen inschrijven... ga met de ppieren die je hebt naar het plaatselijke DIV kantoor en daar merk je wel of ze bereidwillig zijn of niet. Ik hoop voor jou van wel, want het kan een lange weg worden anders.

Illegalen praktijken horen hier trouwens niet huis... gelieve daarvoor andere kanalen te gebruiken !

Link naar reactie

is zo'n balinese "vespa" dan zoveel mooier, goedkoper,... dan hier?

fre, zou je me even wat info kunnen geven waarom je die vespa ginder hebt gekocht?

waarschijnlijk heb je hem nooit echt gezien, laat staan mee gereden...

hoe heb je die gekocht? ebay?

nooit aan gedacht om je even te informeren (ivm de papieren) VOOR je de "vespa" kocht

waarschijnlijk was de prijs van de "vespa" zoveel goedkoper dat je veronderstelde dat zelfs met shipping costs je voordeliger af was met balinese "vespa"

versta mij niet verkeerd, it's a free country, maar ik zou graag weten waarom iemand zo'n "vespa" aanschaft en met welke dingen hij/zij rekening houdt.

hier op het forum kennen we allemaal de zeer kleine pro's maar vooral de contra's van de (vooral aziatische) "vespa's". als je hier even op kan reply'en...

mag ik vragen aan de andere reply'ers dit topic respectvol en netjes te houden want dit is een van de dingen die ik echt wel wil weten en wil delen met de rest.

waarvoor dank.

stino (fre, je kan me ook altijd mailen, je vindt mijn email in mijn profiel... altijd handig als je dit up to date houdt -hint- )

Link naar reactie

Zal binnenkort weer lachen worden als de 'bierblikjes' worden gevonden in de motor, of als de carrosserie weer een patchwork blijkt te zijn van 13 scooters en een leuke pel verf... Hmmm, can't wait!

Voozichtig zijn is de boodschap...

N

Link naar reactie
  • 2 weken later...

hi beste vrienden, mede-eigenaars & sympathisanten.

aiai, wat e hopeloze vraagstelling a jullie...

zijn de erogogene zones van de reactie-lezers v h vespa forum geraakt. Neem me nt kwalijk, er zijn dus inderdaad nog mensen die werkelijk op reis gaan in indonesie en die een vespa kopen waarmee ze twee weken op hebben rondgereden, lykt blykbaar het einde van de wereld vr het klootjesvolk. Vind het i feite onbegrypelyk hoe mensen na e normale vraagstelling kunnen freaken alsof ze eindelyk i hun leven is e bloot wyf gezien hebben... get a life freaks

Link naar reactie

als jullie allemaal zo veel slechte ervaringen hebben met balinese of vietnamese of wat dan ook vespa's, dan moet er wel

ergens een waarheid in zitten.

maar dat betekent natuurlijk bijlange niet dat alle vespa's uit die landen slecht zijn.

er zullen er ook wel naar daar uitgevoerd zijn zeker ? :)

is hetzelfde als zeggen dat ALLE franse wijn goed is..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...