Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gts remmen upgrade


Cliffson

Aanbevolen berichten

Ik rij zins maart van dit jaar met een nieuwe GTS 300 er staat nu ongeveer 4000 km op en overweeg om een upgrade door te voeren van de remmen. Zijn er hier nog mensen dit dit al gedaan hebben en zo ja voor welke setup zijn jullie gegaan?

Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de Porco Nero power MK I I  omdat deze zonder extra beugel kan gemonteerd worden en speciaal is gemaakt voor de Vespa. 
Bijkomend twijfel ik nog om de remschijven te wisselen maar twijfel nog tussen deze twee;

Remschijf SIP PERFORMANCE WAVE of Remschijf BRAKING WAVE De looks evenaren zich en heb mijn twijfels gezien het prijsverschil groot is. 

De grote hamvraag is natuurlijk of het zijn geld waard is en of het een groot verschil zal geven in rembereik?

Graag jullie technische raad en jullie ervaringen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb een Brembo klauw geplaatst voor de voorrem geeft behoorlijke verbetering je hebt wel een adapter nodig maar die past perfect. Ik vind het een aanrader. bij Sip verkopen ze dat maar je kan ook zo'n klauw gebruikt kopen en dan de adapter bij Sip schijnt ook op een ducatie te zitten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...