Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nu zondag 29/10 ergens een rit ?


De Nice

Aanbevolen berichten

De sfeer zat er goed in, de weergoden waren ons gunstig gezind, de cafés waren gezellig en de vogels vlogen in het rond. Ze waren zelfs zo enthousiast dat een vespista er enkel heeft moeten ontwijken... ;-)

we zijn met 16 personen vertrokken, waarvan 14 scooters als ik goed heb geteld.

Ik heb gemerkt dat er sommige foto's hebben genomen, kan je die doormailen naar mij of hier op het forum zetten aub? Merci

@ supervespa

Jammer dat je er niet bij kon zijn, hopelijk volgende keer meer geluk

Cu all on the next last-minute ride! Ik heb er van genoten...

Ciao

Link naar reactie

Ik heb nog wa foto's op de gsm, maar nog geen tijd gehad om ze online te zetten, maar da zal nie lang meer duren !

Als t weer nog een paar weken zo wil blijven, kunnen we nog is gaan he ! T was meer dan de moeite waard, ge ziet alleen zo weinig met al die eenden die rond je oren vliegen ... :)

Link naar reactie

speedracer had in het verleden een probleem met duiven op de weg, wij blijkbaar met rondvliegende eenden... Al een geluk dat er geen ongelukken van gekomen zijn, anders hadden we zeker Gaia op ons dak gekregen en konden we toekomstige ritjes wel vergeten.

Als het weer zo blijft dan wil ik gerust elke zondag een ritje plannen... Heb er al verschillende in mijn achterhoofd trouwens.

I'll let you know in time (last minute dus) ;-)

Ciao & keep on scooterin'

Link naar reactie

Vond het een hele belevenis zo'n eenden rammen in volle vlucht (waren serieuze beesten trouwens - precies halve zwanen). Waar nen helm allemaal goed voor is.

Vond het toch wel heel leuk & voor herhaling vatbaar. misschien in 't vervolg toch wat uitkijken naar die grote plassen water langst te baan kunnen wel is van die beesten zitten die juist willen opstijgen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...