Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nu zondag 29/10 ergens een rit ?


De Nice

Aanbevolen berichten

Hey Denis

Ik zou zelf ook nog eens een ritje willen doen aanstaande zondag. Als er geen respons komt kunnen we misschien zelf het initiatief nemen en een rondritje doen in de polderstreek ofzo? Let me know something.

Ciao

EriX

Link naar reactie

ik zit op het moment nog in spanje maar heb al een ritje in gedachten... ik zal je eerstdaags allemaal een mailtje sturen om verder af te spreken...

Ik kom pas zaterdagnacht om 2u aan op zaventem (eigenlijk zondagochtend) dus vertrek zal pas rond 12u zijn als jullie dat niet erg vinden...

Link naar reactie

@ Erix : ik zie dit ook wel zitten, maar informeer ook even bij Arnout, Inge, etc. ... ! Ik weet dat Ar een zéér drukke werk_week heeft en nu niet zo veel op het forum zal ronddwalen.

misschien tot zondag

Wouter

Link naar reactie

@ LX125

ik heb geïnformeerd bij de mannen van Gent maar die rit van hen gaat dus niet door vanwege andere verplichtingen (vergadering van Vespaclub België) ipv daarvan is er een helloween rit gepland een paar dagen later (zie ander onderwerp forum)

@ Lux, Denilson en de rest:

Ik laat zeker iets weten en zal jullie een mailtje sturen morgen.

CU sunday en hopelijk beter weer dan in Spanje want hier ist al een week aant regenen. ;-(

Link naar reactie

ben van de zomer met Free nog naar Turnhout gebold via Westmalle enz... zeker de moeite, en dan ne goeie scheppen op de grote markt !!! das nog t beste van al !!! Where and when do we meet ? Misschien aan t Shopping als we toch richting Turnhout trekken ?

Link naar reactie

@ PX van de sluze

Tja als ze een ander voorstel doen dan is de polderrit voor een andere keer ;-)

@ Jelle

Je zal ons kunnen treffen op de grote markt want daar gaan we zeker iets drinken. Je zal er niet naast kunnen kijken want als iedereen komt die tot hiertoe heeft bevestigd (via mail naar mij) dan zijn we met een 16tal vespa's (en hopelijk nog meer). Ik schat op 2u30 rijden (tussenstopje doen onderweg) dus verwacht ons rond 14u30 op de grote markt, nadien kunnen we dan in turnhout zelf nog een rondritje doen. We komen via de turnhoutsebaan turnhout binnengereden... Cu there!

Ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...