Ga naar inhoud
Vespaforum.be

respect


stino

Aanbevolen berichten

hallo alle maal

nathalie rij jij soms ook over de antwerpse kaaien ? ik ben eens naast je gestopt met een rode GS

@ stino ja het pikt enorm ik geef het toe het was pas 1 u vanacht dat ik terug in mijn bed lag btw proficiat wa kan ik anders zeggen wij hebben ook de kansen gehad maar kunnen niet scoren en dan kan je dus ook niet winnen

grtz sidvespa

Link naar reactie
hallo alle maal

nathalie rij jij soms ook over de antwerpse kaaien ? ik ben eens naast je gestopt met een rode GS

inderdaad ja...da was ik! Merci voor te stoppen hé...vond ik heel sympathiek!

blijkbaar zat er een kabeltje los waardoor ik dus stilviel tijdens het schakelen. Vraag me niet meer want hier stopt mijn technische kennis haha. Het belangrijkste is dat het probleemke opgelost is geraakt!

Link naar reactie

vandaag enen rood/oranje appelsien euh...sorry een px voorbij geschoten op de ring antwerpen ter hoogte van berchem...heb nog stevig getoeterd maar het mocht niet baten...teveel wind in het beenschild denk ik !!!!

maar ... ALLE RESPECT ...ik zie het mij nog ni doen !!!

Link naar reactie

@nathalie graag gedaan alhoewel ik niet veel heb moeten doen op die moment

en om even af te sluiten met een paar woorden die een oude colega van mij altijd zei

"we zijn tenslotte op de wereld bij elkaar om elkaar te helpen nietwaar"

grtz sidvespa

Link naar reactie

het is idd wat, heb het vorige week ook es uitgezet, de ring op in Borgerhout en een op de A12 ter hoogte van Aartselaar er terug en idd, de mensen kijken soms raar

maar 's morgens was het nog te doen in de file gaat het toch niet vooruit

's middags daarentegen van Aartselaar via A12 terug naar de ring en aan het Sportpaleis eraf, dat was andere koek, maar ik sluit niet uit dat ik dat nog es doe als de weersomstandigheden meezitten o.a.

dus nathalie petje af! want ik ben niet van plan dat alle dagen te doen

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Tiens, ik rij elke ochtend over de ring, richting wilrijk A12, en zie iedereen raar kijken. Leuk te lezen dat ik niet de enige ben die zich tss de vrachtwagens wurmt.

Raar kijken doen ze altijd. Volgens mij denken ze dat ik met een opgevoerde 50 rijd of zo. OP DE SNELWEG!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...