Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa kopen met Nederlands kenteken


Vesparica

Aanbevolen berichten

Ik heb in Nederland gevonden wat ik zocht, een Vespa 150 GL-X van begin jaren '60 en heb er een optie op genomen.

Nu , alles lijkt in orde te zijn wat motor, frame en prijs betreft. Zij staat op een Nederlands kenteken met papieren luik 1 en 2...heeft er iemand ervaring met Nederlandse documenten, waar moet ik zeker op letten en wat er juist moet gedaan worden om deze Vespa in Belgiƫ dan te gaan inschrijven.

En ook belangrijk, wat is een vb.van een prefix voor een motovespa(spanje)want het prefixnummer dat in het koetswerk staat is niet gekend bij Scooterhelp.Het prefixnummer staat ook niet op de originele Nederlandse documenten maar het zal wel op de factuur vermeld worden. Nu weet ik dat het voor Spaanse Vespa's anders is dan It en D...maar, is dit dan ergens terug te vinden?

Moeilijke vragen... maar de echte kenners weten wel raad denk ik.

Alvast bedankt,

Ciao

Link naar reactie

Ja ,hij is in Nederland terug gekeurd, blijkbaar gaat dat daar zo,en bij het aanmaken van de documenten hebben ze de prefix niet vermeld op luik 1 en 2 en enkel het chass.nr.Op zich misschien niet zo een probleem. Maar de prefix die op het chassis staat kan ik nergens terugvinden en dit doet mij dan weer twijfelen aan de echtheid. Is er mee geknoeid, heeft men gewoon iets vergeten...???en dan nog een GL-X??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...