Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mirakel


italpat

Aanbevolen berichten

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, en ze gebeuren zelfs op de rit van Jan. Ik heb er namelijk mijn COSA verkocht, en wel voor 300 echte euros !!!! en gisteren zijn ze hem al komen halen.

Zo zie je maar, zelfs de meest onverkoopbare Vespa vind nog wel een liefhebber.

Link naar reactie

Ik vind een cosa eigenlijk wel iets hebben. Voor de langere afstanden is hij volgens mij geschikt net als de T5. Heeft uiteraard minder charme dan de rondere modellen, maar als "utilitaria" is die wel geslaagd.

Link naar reactie

Ik wil niet negatief doen over de Cosa, ik heb er per slot van rekening meer dan 10 jaar mee gereden, maar het is een feit dat je met dit model moeite hebt om hem gratis kwijt te geraken (heb een paar mensen aangeboden om hem gratis te komen halen, maar ben er nooit vanaf geraakt).

Qua comfort en rijden, en vooral remmen, kan je geen betere scooter hebben, maar ja, uitstraling is ook zeer belangrijk, en dat mist de cosa duidelijk.

Link naar reactie

Ikke ook, heb hem al eens tekoop aangeboden anderhalf jaar geleden maar uit nostalgie toch gehouden. Staat nu in de weg (volgens mijn vrouw!!) en rijd er zelf niet zo veel meer mee. Voor een FATSOENLIJK bod mag hij weg. 24000 km op de teller, tamboer een jaar geleden vervangen, uitlaat eveneens, nieuwe achterband en reserveband geplaatst. Te vervangen: kabel kilometerteller, remolie eens verversen. Linkerspiegel is stuk maar heb nieuwe reserve, schroefdraad klopt wel niet maar kan met verloopstuk bevestigd worden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...