Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aan de andere kant


PK50

Aanbevolen berichten

Bezigheidsteraphie waarschijnlijk, maar op deze site kan je volledig gerestaureerde vespa's kopen, ze brengen hem zelfs naar uw thuis.

Maar waar het om gaat: Als je even op "models" klikt, dan zie je dat meer dan de helft van de Vesps die ze verkopen, de motor aan de andere kant hebben zitten !

http://www.vespa-u.com/main.html

Wilde het eerst nog bij "algemeen" posten, maar daarvoor vond ik hem zelf iets te flauw...

Link naar reactie

Pas op heb dat anders toch ook al gemerkt dat het soms lichtelijk onhandig kan zijn voor linkshandigen, ik heb altijd de neiging (in het begin vooral) om mijn rechterbeen te zetten als ik voor een rood licht sta, dus als ge dan op een lichte helling staat kunt ge niet gemakkelijk aan uw achterrem tenzij ge wisselt van been natuurlijk.

'k Weet niet of dat licht aan mijn linkshandigheid/onhandigheid of hebben meer mensen dat die dan wel rechtshandig zijn?

Link naar reactie

Ik ben linkshandig, dus ook linksbenig...wat wil zeggen dat ik eerst men evenwicht zolang mogelijk probeer te behouden, en als het nie meer lukt zet ik men linkerbeen. Ik weet nie hoe da bij u zit, maar da lijkt me linkshandig en rechtsbenig...rare combinatie ^^

Link naar reactie

@Wannes, klopt, heb ik ook, zet meestal m'n rechtervoet neer, ondanks dat ik linkshandig ben en zelfs met links voetbal(nu is dat niet zo vaak, maar toch).

@Koala2, als bovenstaande de regel is, dan zal het voor rechtshandigen wel andersom zijn...

We zouden dit eens voorleggen aan een medicus ofzo...

Link naar reactie

Heeft denk ik niks te maken met links of rechtshandig, maar met links of rechtsbenig zoals bij skate en snowboarden, linksbenig (linkerbeen vooraan op het board Regular (de meeste mensen), rechtsbenig Goofy, simpel trucje om te weten welk je actiefste been is je gewoon voorover laten vallen en kijken welk been je eerst zet.

R...

Link naar reactie

@sushi: Ik weet het niet hoor, als ik op m'n surfboard sta, dan staat mijn rechterbeen voor, zodat ik met mijn linkerbeen kan sturen, wellicht is dat dan anders als ik zou snowboarden, maar ik vind die sneeuw zo koud... En als ik voorover val dan gebruik ik ook mijn armen, om in 't water te duiken.

Link naar reactie

@ koala2

Ah vandaar dat ik dat ni ken 'thuiskomen'. Ben single dus er staat mij niemand op te wachten met respectievelijk een deegrol of een uitlaatpijp ;-)

Ik herinner mij ineens een nederlandstalige tekst van denk ik Benny Neyman (of zoiets)'Een vrijgezel die gaat pas slapen als ie alle sterren heeft gezien. Als ie van z’n vrijheid heeft genoten. Als ie zegt: ’t was fijn, bedankt, tot ziens'

compleet off topic but hey what the ... !

Link naar reactie

Dat ligt eraan, uit welk neusgat je het eerste bloedt:

links eerst: linkshandig

rechts eerst: rechtshandig

Of is het nou net andersom?

NB: dit is aléén als je recht voorover valt, val je links voorover: dan linkshandig, val je rechts voorover: dan rechtshandig (of was het nou andersom??)

En als je nu achterover valt?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...