Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Hallo!!! Mijn beste vriend... toch eventjes zorgen dat je een gelijkvormigheidsattest te pakken krijgt... is trouwens onontbeerlijk om een verzekering te pakken te krijgen... dus zonder GA en verzekering staat er uwen maat een vette boete te wachten...

gewoon efkes vermelden, groeten

Link naar reactie

Ik denk dat dit voor de heren van de polies dus wel een probleem is... In Oostende kan dat dus absoluut niet!

Hier wordt iedereen geregeld gecontroleerd (de 50cc'tjes)... niet in orde... niet op de baan en boete...

Misschien dat het er in het binnenland iets anders aan toe gaat, zoals gewoonlijk

Van één iets ben ik wel zeker: geen GA= strafbaar

Link naar reactie

...voor alle 50cc's van voor 1972 heb je geen gelijkvormigheidsattest nodig dus enkel met je framenummer naar je verzekeraar en tis binnen...tenzij hij van na 72 is dan is een gelijkvormigheidsattest verplicht.

Kdacht da je zo'n attest anders wel kunt aanvragen bij een verdeler van vespa..

Link naar reactie
  • 3 weken later...

bij politie attest van verlies van papieren afhalen

voor een 50 is 't niet nodig dat je de vespa zelf tot bij hen bolt.

(als je 't krijgt, weet je ineens of hij geseind is in Belgie of Nederland)

je moet dan enkel de chassiscode opgeven maar geef ook maar het framenummer om in het attest te zetten.

(chassiscode duidt op type vespa, framenummer op bouwjaar)

(via scooterhelp.com kan je 't opzoeken)

daarmee kan je via de verdeler een duplicaat van gelijkvormigheidsattest aanvragen.

of zoals ik heb gedaan : naar de vespashop aan 't hessenhuis in antwerpen stappen.

mevrouw vriendelijk in de ogen kijken, 35 euro betalen en 2 of 3 weken later het duplicaat afhalen.

(als je 't krijgt, ben je ook zeker dat hij niet geseind is in Italie)

je kan hem al wel laten verzekeren.

daar heb je enkel chassiscode en framenummer voor nodig.

mvg

jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...