Wimmeke Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Als kersverse Vespa GTS125 eigenaar ben ik op zoek naar routes rondom Lier of die vertrekken in de grote omgeving rondom Lier. Dit zou echt super tof zijn om zo nog meer te genieten van onze Vespa! Indien je leuke routes beschikbaar hebt, zou je deze willen delen en doorsturen? wim.naenen@telenet.be Alvast bedankt, Wim Link to comment
Wutsie75 Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Gewoon zelf maken op routeyou, kies 'mooiste motorroutes' en je geraakt al een heel eind verder. Link to comment
marc8660 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Gebruik Kurviger. Kies voor rondritten, bepaal startpunt, aantal km, richting en je hebt een route. https://kurviger.de/nl Link to comment
scrambler Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Met welk gps-toestel rij je? TomTom heeft toestellen waarbij je de lengte of duur van de rit kan kiezen : werkt heel goed. Bij mijn Garmin laat ik mij verrassen via de Onroute- motokaart. Altijd mooie ritten over kleine wegen. Beste gps- investering die er is.Voordeel is ook nog dat ik thuis geen uren moet zoeken en routes moet bewerken (converteren naar juiste kaartversie etc).gewoon ergens naartoe rijden, adresje intikken om toch een richting te hebben en het lot beslist wel. Ik heb nog nooit een saaie route gereden. Link to comment
marc8660 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Is inderdaad de perfecte combinatie op de Garmin. Link to comment
Ph. Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Een adres hoef je bij de Garmin zelfs niet in te geven, gewoon bij plaatsen een stad of dorp ingeven en je bent vertrokken. Link to comment
Wutsie75 Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Met tomtom kies ik voor kronkelroutes en plan ik ook zelden op voorhand, behalve uiteraard de richtingen die je uit wilt. Ook nog nooit saaie routes gehad :-) . Je kan zelfs de graad vd kronkeligheid of hoogteverschillen bepalen. Link to comment
Wimmeke Posted April 26, 2019 Author Share Posted April 26, 2019 Allemaal van harte bedankt voor jullie ondersteuning ! Ik heb weer geweldig veel bijgeleerd ! Leve de Vespa en geniet ervan! Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.