Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gentse Feesten Rit


Kaboo

Aanbevolen berichten

Hallo

Het is zover. De Gentse Feesten gaan 15 juli van start tot 24 juli. En natuurlijk hoort daar de traditionele Gentse Feesten-rit bij.

Afspraak op 23 juli om 13Hr op "Het Zuid" (aka Woodrow Wilsonplein)

Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Greetz

Greg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Bedankt voor de gezellige namiddag! 't Was de 1ste keer dat ik mee was én tzal zeker de laatste keer niet zijn! Stoer dat er meisjes zijn die zelf met de Vespa rijden! Damn girls, u make me jalous! ;) Ik ga dat dus wel ne keer moeten leren hé...

groetjes,Inge (vriendin van Pascal)

Link naar reactie
Bedankt voor de gezellige namiddag! 't Was de 1ste keer dat ik mee was én tzal zeker de laatste keer niet zijn! Stoer dat er meisjes zijn die zelf met de Vespa rijden! Damn girls, u make me jalous! ;) Ik ga dat dus wel ne keer moeten leren hé...

groetjes,Inge (vriendin van Pascal)

Dat moet wel lukken zeker, Pascal heeft toevallig ook twee scooters, dus dat is ook al geen reden om het niet eens te proberen...

Link naar reactie

Inge, mijn vrouw heeft nu sinds ca. 2 maanden een vespa en ze is er verslaafd aan!! Mede door 't mooie weer staat haar auto al zeker 6 weken stil. Ok, de eerste dagen was het een beetje oefenen en zoeken, maar nu is dat absoluut geen probleem meer. Just do it!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...