Ga naar inhoud
Vespaforum.be
bridy

Aankoop 125cc gts of px

Recommended Posts

......Liefde is...samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden...en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben...want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

En dan gaan de "electric-Vespa-lovers" weer janken, sakkeren en klagen... op die lawaaierige PX en GTS-pipo's met hun "fossiele brandstoffen" :D

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Vespaciao zei:

...Liefde is...samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden...en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben...want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

En dan gaan de "electric-Vespa-lovers" weer janken, sakkeren en klagen... op die lawaaierige PX en GTS-pipo's met hun "fossiele brandstoffen" :D

C1D2915F-5987-4115-AA1C-1C09C56C6F66.jpeg

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Geplaatst: (aangepast)

En heeft "Bridy" nu al voor zichzelf uitgemaakt welke het wordt ?....Misschien koopt hij nu ineens "nen Ellettrica," omdat hij het "bos door de bomen niet meer ziet ;) :D

aangepast door Vespaciao
PX of GTS of nen elentrieken
  • Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Geplaatst: (aangepast)
11 uren geleden, Vespaciao zei:

En heeft "Bridy" nu al voor zichzelf uitgemaakt welke het wordt ?....Misschien koopt hij nu ineens "nen Ellettrica," omdat hij het "bos door de bomen niet meer ziet ;) :D

Er is inderdaad al heel wat geschreven hierover , je zou niet weten welke keuze te maken.

het zal zeker ne Vespa zijn.  plastiek of roestbak ;) 

zeker niet de eerste de beste , ik kijk op mijn gemak verder tot is de juiste tegenkom .

'tzal liefde op het eerste zicht worden. ( Px , GTS ,.... )

Alvast aan iedereen bedankt voor de Tips.

aangepast door bridy
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Vespaciao zei:

...Liefde is...samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden...en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben...want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

ik zie mijn eigen ooit nog met een electrische fiets  e-vespa of  e-auto nog rijden zolang ik nie 3 meter onder de grond ben.

sta volledig open voor het nieuwe technologie!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen