Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop 125cc gts of px


bridy

Aanbevolen berichten

. . Liefde is. samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden. en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben. want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

                           En dan gaan de "electric-Vespa-lovers" weer janken, sakkeren en klagen. op die lawaaierige PX en GTS-pipo's met hun "fossiele brandstoffen" :D

Link naar reactie
2 uren geleden, Vespaciao zei:

...Liefde is...samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden...en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben...want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

                           En dan gaan de "electric-Vespa-lovers" weer janken, sakkeren en klagen... op die lawaaierige PX en GTS-pipo's met hun "fossiele brandstoffen" :D

 

C1D2915F-5987-4115-AA1C-1C09C56C6F66.jpeg

Link naar reactie
11 uren geleden, Vespaciao zei:

En heeft "Bridy" nu al voor zichzelf uitgemaakt welke het wordt ?... Misschien koopt hij nu ineens "nen Ellettrica," omdat hij het "bos door de bomen niet meer ziet ;) :D

Er is inderdaad al heel wat geschreven hierover , je zou niet weten welke keuze te maken.

het zal zeker ne Vespa zijn.  plastiek of roestbak ;) 

zeker niet de eerste de beste , ik kijk op mijn gemak verder tot is de juiste tegenkom .

'tzal liefde op het eerste zicht worden. ( Px , GTS ,... )

Alvast aan iedereen bedankt voor de Tips.

Link naar reactie
16 uren geleden, Vespaciao zei:

...Liefde is...samen met een oude of een nieuwe Vespa rijden...en er samen "fun" mee beleven nu we de kans nog hebben...want de "elektrieken" zijn op komst ;) :D

                           En dan gaan de "electric-Vespa-lovers" weer janken, sakkeren en klagen... op die lawaaierige PX en GTS-pipo's met hun "fossiele brandstoffen" :D

ik zie mijn eigen ooit nog met een electrische fiets  e-vespa of  e-auto nog rijden zolang ik nie 3 meter onder de grond ben.

sta volledig open voor het nieuwe technologie!

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...