Ga naar inhoud
Vespaforum.be

primavera 1970


stijngaudeus

Aanbevolen berichten

die kerel van Lint is maar nen loechen typ hoor. Doet net alsof hij toevallig eens een scootertje van Italië meegebracht heeft, maar doet dat achteraf gezien met de regelmaat van de klok. Ik ken iemand die er een primavera kocht welke later waardeloos was wegens alles kapot wat er maar kapot kon. Ben zelf ooit gaan kijken voor een ET3 en die motor was ook al zo op als wat. Vroeg er toen wel nog 800 euro of zo voor. Met copie van Italiaanse papieren, dus nog een hoop werk.

Link naar reactie

over louche types gesproken trouwens, die gast die met mij wou afspreken aan nen afrit van de autostrade naar mons met 850 euro voor nen ET3, heeft zijne vespa (?) terug op e-bay staan onder http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=87070&item=7968988763&rd=1&ssPageName=WDVW

Alleen heeft hij ineens zijn vorige naam ('protect_me') uitgeschreven en plotseling ne nieuwe (al even rare) user name 'luxemburgerqueen1. En nog straffer; hij slaagt er tevens in om ook op die nieuwe username al ineens een 60 tal positieve feedbacks te halen. Misschien ben ik wat paranoia of voorzichtig, maar kvind het toch maar ne rare gast zene...

Link naar reactie

waarom niet?is hij echt zo louche?tschijnt dat een copie van de papieren niet genoeg is??das enkel wat hij had??? klopt dat?

Wat moet je in feite nu doen om hem ingeschreven te krijgen??? is breda noodzakelijk of kunnen we gewoon naar douane gaan?

Link naar reactie

voor die inschrijving : zoek eens op het forum, dat is meermaals tersprake gekomen. En ja, met copies is het nog steeds niet evident.

Voor mijn part is die kerel van Lint niet te vertrouwen. Is het een oragne ? Ik heb met die ET3 gereden en er is een raar geluid te horen aan de vliegwielzijde. Ook iets met de koppeling.

Joost

Link naar reactie

de papieren waren voor u geen probleem en ik heb u gezegd dat er nen et3 blok onder zat en de bedrading ni goe was.Voor 1ne die der veel van kent en zennen tijd wil insteken ni echt een probleem.Ni echt goe om te kopen als beginnersvespa zoals IK deed dus.Zelfs voor nog heel wa minder aan u verkocht dan dak zelf aan die gast van Lint betaald hem na er zelf al kosten te hebbe gedaan.ni zwanzen é.

Bericht bewerkt (26.04.2005 | 20:33)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...