Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Log in om dit te volgen  
PeVerMan

Houder iPhone op vespa

Recommended Posts

Ik ben aan het zoeken naar een performante houder op mijn Vespa voor mijn iPhone 7plus... (Vespa GTS 125 super)... iemand ervaring ermee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Gerelateerde inhoud

• Door Bart PX
      Ik kocht recent een tweedehands Vespa PX 125cc (bouwjaar 2008). Ik stel vast dat er een Pinasco uitlaat op gemonteerd is. Ik lees op de website van SIP het volgende:

SIP-TIP: Een grotere hoofdsproeier en aangepaste ontstekingstijdstip zijn absoluut noodzakelijk voor een optimaal en betrouwbaar gebruik van dit uitlaatsysteem. 139 en 177cc setups zijn ideaal in combinatie met een 24mm Dellorto SI carb., Een hogere verhouding primaire schijf kit en vergeet niet een lichter vliegwiel. 200 en 220 cc opstellingen ook profiteren van een grotere diameter koolhydraten, hoger primaire schijven en lichtere vliegwielen.
      Hoe kan ik weten of die aanpassingen gebeurd zijn?
      Ik zeg er bij dat ik een leek ben op het gebied van techniek...
    • Door vesparookie
      Hallo, na restauratie zit mijn Vespa terug samen, maar bij montage van de sierbeugels achteraan zie ik dat ik het bevestigingsstuk kwijt ben.
      Ik heb nog wat foto's van voor de restauratie waarop ik zie hoe het er zou kunnen uitzien, maar daar kom ik niet echt verder mee...
      Heeft iemand dat stuk liggen, of kan iemand er een foto van posten; zodat ik het zou kunnen namaken?  alvast bedankt!

• Door KaBé
      heeft er iemand ervaring om een Vespa GTS achteraan vast te leggen met een tyrefixsysteem ?
      Is het mogelijk ? Ik heb geen goesting om iedere keer hem in de veer te trekken als we hem meenemen naar het buitenland.
      vooraan is er een wielklem op de aanhangwagen. 

• Door eric smits
      waar kan ik rubberen afdekplaatjes voor spiegelgaten vinden?
    • Door Gervie
      Ben op zoek naar een zwarte rugsteun (mag ook grijs) voor topcase Vespa van voor 2014 (die met de 2 reflectoren)
      zie afbeelding in bijlage